پلی استیشن 5 پرو در راه است!

به گزارش گالری ابزار زیبا، اولین نمونه های پلی استیشن 5 پرو احتمالاً به زودی دردسترس توسعه دهندگان بازی قرار خواهد گرفت.

پلی استیشن 5 پرو در راه است!

به گفته افشاگر معروف، تام هندرسون، پلی استیشن 5 پرو درحال ساخت است و کیت های اولیه این کنسول به زودی برای توسعه دهندگان ارسال خواهد شد.

هندرسون در ماه مارس گفت سونی درحال کار روی پلی استیشن 5 پرو است. گفته می گردد این محصول نسخه تقویت شده پلی استیشن 5 خواهد بود و اواخر سال 2024 روانه بازار خواهد شد. این افشاگر بعلاوه گزارش هایی درمورد مدل اسلیم پلی استیشن 5 و محصولات گیمینگ دیگر سونی ارائه داده است.

سونی تا به امروز هیچ کدام از محصولات گیمینگ شایعه شده را تأیید نکرده است و به همین علت اطمینان نداریم اطلاعات هندرسون واقعی هستند یا خیر. او در مقاله ای نو که در Insider Gaming هم منتشر شده است ادعا کرد پلی استیشن 5 پرو قطعاً درحال توسعه است.

به گزارش WccfTech، کیت های توسعه دهنده پلی استیشن 5 پرو طی ماه های آینده برای استودیوهای بازی سازی ارسال خواهد شد و پس از آن دردسترس توسعه دهندگان شخص ثالث قرار خواهد گرفت. این افشاگر می گوید کنسول نو سونی در سه ماهه پایانی 2024 روانه بازار خواهد شد.

پلی استیشن 4 پرو سونی سه سال پس از پلی استیشن 4 یعنی در سال 2016 معرفی گردید. پلی استیشن 5 نیز نوامبر 2022 روانه بازار شد و معرفی نسخه پرو آن در اواخر 2024 منطقی به نظر می رسد.

منبع: خبرآنلاین

به "پلی استیشن 5 پرو در راه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی استیشن 5 پرو در راه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید