قابلیت تازه آیفون که اندرویدی ها هم طرفدارش شدند، عکس

به گزارش گالری ابزار زیبا، زومیت نوشت: اپلیکیشن DynamicSpot که داینامیک آیلند آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را به دستگاه های اندرویدی اضافه می نماید در مدت زمانی کوتاه با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.

قابلیت تازه آیفون که اندرویدی ها هم طرفدارش شدند، عکس

داینامیک آیلند که از نگاه اپل بزرگ ترین تغییر سیستم عامل iOS در پنج سال اخیر محسوب می گردد، سیستمی متشکل از یک حفره کپسولی در بالای نمایشگر آیفون است که برای جایگزینی با بریدگی (ناچ) معرفی شده و با انیمیشن های مختلف رابط کاربری آیفون را بهبود می دهد. این حفره کپسولی صرفاً در آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس حضور دارد.

مدت کوتاهی پس از رونمایی آیفون های نسل نو، توسعه دهندگان دست به کار شدند و اپلیکیشنی به نام DynamicSpot توسعه دادند تا دارندگان گوشی های اندرویدی نیز به قابلیتی مشابه داینامیک آیلند دسترسی داشته باشند. براساس گزارش گیزموچاینا، تعداد دانلودهای DynamicSpot در گوگل پلی از مرز یک میلیون بار عبور نموده است.

DynamicSpot روز 29 سپتامبر 2022 (7 مهر 1401) برای گوشی های مجهز به اندروید 9 و نسخه های نوتر دردسترس نهاده شد و دستیابی به بیش از یک میلیون دانلود در این بازه زمانی کوتاه، تحسین برانگیز است. در حال حاضر این اپلیکیشن امتیاز 4.1 را در گوگل پلی کسب نموده که نشان دهنده رضایت کاربران است.

بیشتر بخوانید:

  • عکس | گران ترین خودرو تسلا چه ویژگی هایی دارد؟

  • عکس | روز در این جزیره بی خاتمه است!

  • راز ترسناک مارهای بزرگ الجثه ای که هر چیزی را شکار می نمایند!/ عکس

توسعه دهنده DynamicSpot می گوید این اپلیکیشن برخلاف آنچه اپل در آیفون ارائه می دهد، قابل شخصی سازی است و کاربر می تواند نحوه تعامل با حفره مجازی صفحه نمایش را تغییر دهد. براساس گفته های توسعه دهنده، DynamicSpot در گذر زمان میزبان قابلیت های نوی می گردد.

شایعه ها می گویند که شیائومی در بعضی از گوشی هایش روی مشخصه ای مشابه داینامیک آیلند کار می نماید. احتمالاً سایر تولیدنمایندگان گوشی های اندرویدی نیز رویکرد مشابهی در پیش خواهند گرفت.

اپل برای حذف ناچ از آیفون های پرو نسل نو حسگر مجاورتی را به زیر نمایشگر منتقل نموده و سایر حسگرها را در فاصله نزدیک به هم قرار داده است. حفره کپسولی نمایشگر آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس از دو حفره مجزا تشکیل شده و اپل فاصله بین آن ها را به روش نرم افزاری تاریک نموده است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "قابلیت تازه آیفون که اندرویدی ها هم طرفدارش شدند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت تازه آیفون که اندرویدی ها هم طرفدارش شدند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید