طعنه عجیب خواننده مشهور به گوشی های اندرویدی

به گزارش گالری ابزار زیبا، زومیت نوشت: دریک، رپر آمریکایی، در آهنگ نو First Person Shooter به حباب های سبز اندروید هنگام ارسال پیغام به آی مسیج طعنه زد.

طعنه عجیب خواننده مشهور به گوشی های اندرویدی

دریک، رپر آمریکایی، چند روز پیش آلبوم تازه خود را با نام For All the Dogs منتشر کرد. این رپر در آهنگ First Person Shooter طعنه ای به حباب های سبز اندروید زد که با واکنش کاربران روبه رو شد.

هنگامی که کاربری با گوشی اندروید به گوشی آیفون پیغام می دهد، قابلیت آی مسیج و پیغام با حباب های آبی از بین می رود و پیغام ازطریق حباب های سبز و پیغامک یا ام ام اس (MMS) ارسال می گردد.

دریک در آهنگ تازهش به یک نفر که با او تماس می گیرد و بعد از آن پیغام می فرستد اشاره می نماید و در آخر می گوید: او یک گوشی اندروید دارد و پیغام هایی که برای من می فرستد سبز لیمویی است.

این اولین بار نیست که دریک از حباب های سبز اندروید برای طعنه زدن استفاده می نماید. او در آلبوم Honestly, Nevermind هم در آهنگ Texts Go Green به اندروید طنعه زده بود.

حساب رسمی گوگل در سال 2022 پستی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد که در آن آهنگ دریک را تحسین کرد. اندروید مشکل اصلی حباب های سبز در پیغام هایی را که بین اندروید و iOS رد و بدل می گردد از سمت اپل می داند و معتقد است این مسئله ای را تنها اپل می تواند حل نماید. گوگل خواهان اضافه شدن استاندارد RCS به آی مسیج شده اما اپل دربرابر این خواسته مقاومت می نماید.

یکی از شرط های اتحادیه اروپا برای دربان نامیدن آی مسیج، وجود 45 میلیون کاربر در اروپا بود که در این صورت، اپل باید RCS را در 27 کشور عضو اتحادیه اروپا فعال می کرد. آی مسیج کمتر از 45 میلیون کاربر در اروپا دارد و این باعث شده که دربان نامیده نگردد. در ادبیات اتحادیه اروپا، شرکت ها و پلتفرم هایی که کنترل زیادی بر صنعت فناوری دارند، دربان نامیده می شوند. استاندارد RCS نیز پیغام رسانی چندپلتفرمه است که به عنوان نسخه مدرن تر استانداردهای SMS و MMS شناخته می گردد.

  • مشاهده سفینه بیگانگان فضایی در نزدیکی زمین!/ عکس

  • برف انبوهی که در مریخ بر خاک نشسته / عکس

5858

منبع: خبرآنلاین

به "طعنه عجیب خواننده مشهور به گوشی های اندرویدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه عجیب خواننده مشهور به گوشی های اندرویدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید