ثبت بیش از 3000 محل نگهداری کالا در حوزه صنعت و کشاورزی ورامین

به گزارش گالری ابزار زیبا، خبرنگاران/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: حدود 3 هزار و 652 محل نگهداری کالا در حوزه صنعت و کشاورزی مستقر در شهرستان ورامین اطلاعات خود را در سامانه صمت ثبت نموده اند.

ثبت بیش از 3000 محل نگهداری کالا در حوزه صنعت و کشاورزی ورامین

حسین کاغذلو عصر سه شنبه 2 اردیبهشت در جلسه کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز که در محل فرمانداری ورامین برگزار گردید، اظهار کرد: بر اساس آنالیز اجرا شده توسط اداره صنعت، معدن و تجارت، حدود 3 هزار و 652 محل نگهداری کالا در حوزه صنعت و کشاورزی، در شهرستان ورامین مستقر در شهرستان ورامین اطلاعات خود را در سامانه صمت ثبت نموده اند.

وی توضیح داد: بر اساس طرح سامانه جامع انبارها که قبلا نیز اطلاع رسانی شده، همه اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا خرید و فروش و انبار می نمایند باید آدرس و مشخصات دقیق انبارهای خود را در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا به نشانی (www.nwms.ir) ثبت نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین اضافه نمود: هر محلی که در آن کالایی نگهداری می گردد باید اطلاعات خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کند.

کاغذلو یادآور شد: از مجموع 3 هزار و 652 واحد انبار ثبت شده، 2 هزار و 500 واحد به تأئید رسیده،590 واحد تعطیل شده و 600 واحد در انتظار تأئید واقع شده است.

فرماندار شهرستان ورامین اظهارکرد: اگر بازرسان در بازرسی های خود، کالایی را در انباری که ثبت نشده مشاهده نمایند به عنوان کالای احتکار شده تلقی شده و پس از تشکیل پرونده تخلف، جهت طی مراحل قانونی و صدور رای به مراجع قانونی ارجاع خواهند داد.

کاغذلو با اشاره به این که اغلب مردم با موضوع قاچاق آشنایی ندارد، یادآور شد: بی اطلاعی مردم نسبت به قاچاق و ضرر و زیانی که این پدیده به اقتصاد کشور وارد می نماید، موجب می گردد تا این پدیده اثر تخریبی بیشتری روی کشور ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت بیش از 3000 محل نگهداری کالا در حوزه صنعت و کشاورزی ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بیش از 3000 محل نگهداری کالا در حوزه صنعت و کشاورزی ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید