ثبت نام در آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران تمدید شد ، اصلاح شرایط سنی متقاضیان شرکت در آزمون

به گزارش گالری ابزار زیبا، اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام و اصلاح شرایط سنی برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران امسال در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

ثبت نام در آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران تمدید شد ، اصلاح شرایط سنی متقاضیان شرکت در آزمون

به گزارش خبرنگار دانشگاه گالری ابزار زیبا، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام و اصلاح شرایط سنی برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران در سال 98 خبر داد.

مطابق این اطلاعیه به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی 24 تا 31 شهریورماه 98 پیروز به ثبت نام در این آزمون نشدند، مهلت مجدد ثبت نام از امروز چهارشنبه سوم مهرماه فراهم شد و این فرصت تا روز جمعه پنجم مهرماه ادامه دارد.

ضمناًً شرط حداکثر سن متقاضیان از 28 سال به 30 سال (متولدین پنجم مهرماه 1368 به بعد) و ملاک محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی و تاریخ نظام وظیفه به پنجم مهرماه 98 اصلاح می شود، بنابراین کلیه متقاضیان، ضروری است در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کردند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت نام در آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران تمدید شد ، اصلاح شرایط سنی متقاضیان شرکت در آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام در آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران تمدید شد ، اصلاح شرایط سنی متقاضیان شرکت در آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید