رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد: گوجه سبز و چاقاله بادام 160 هزار تومان به فروش می رسد

به گزارش گالری ابزار زیبا، رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد با اشاره به اینکه هنوز پای میوه های نوبرانه بهاری مانند گیلاس، زردآلو و ... به دلیل کیفیت پایین و قیمت بالا به میوه فروشی های استان باز نشده است، گفت: میوه های نوبرانه درحال حاضر کیفیت مناسبی ندارند و قیمت آن ها نیز بالا است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد: گوجه سبز و چاقاله بادام 160 هزار تومان به فروش می رسد

به گزارش ایسنا، جمشید آل مومن با اشاره به اینکه هنوز پای میوه های نوبرانه بهاری مانند گیلاس، زردآلو و ... به دلیل کیفیت پایین و قیمت بالا به میوه فروشی های چهارمحال و بختیاری باز نشده است، اظهار کرد: عرضه بعضی محصولات به صورت محدود انجام می گردد، اما میوه هایی مانند هندوانه و طالبی فروش خوبی دارند، هندوانه با قیمت 8 تا 15 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد اضافه نمود: گوجه سبز و چاقاله بادام به قیمت هر کیلوگرم 150 تا 160 هزار تومان به فروش می رسد که به دلیل کیفیت پایین و قیمت بالا متقاضی چندانی برای خرید ندارد، بعلاوه قیمت توت فرنگی با کیفیت خوب حدود 100 هزار تومان است، قیمت گیلاس نیز به 300 هزار تومان نیز رسیده، اما فروشندگان میوه و تره بار عموما برای خرید و فروش میوه های نوبرانه در شهرکرد اقدام نمی نمایند.

آل مومن گفت: در ماه های آینده میوه های بهاری به وفور و با کیفیت خوب و قیمت مناسب وارد بازار می شوند.

منبع: فرارو

به "رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد: گوجه سبز و چاقاله بادام 160 هزار تومان به فروش می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد: گوجه سبز و چاقاله بادام 160 هزار تومان به فروش می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید