ساخت بازی بعدی سازندگان Firewatch متوقف شد

به گزارش گالری ابزار زیبا، در سال 2017 بود که استودیوی Campo Santo - سازنده اثر محبوب Firewatch -بازی جدید خود را با نام In the Valley of Gods معرفی کرد؛ یک اثر ماجراجویی اول شخص که اتفاقات آن در کشور مصر روایت می شد. سال بعد، کمپانی ولو - خالق فروشگاه استیم و سازنده بازی هایی مثل Counter-Strike و Half-Life - این استودیو را به صورت رسمی خریداری کرد. با توجه به سابقه ولو در عرضه نکردن بازی های جدید، خیلی از هواداران استودیو از شنیدن این خبر نگران شدند و گمان می کردند که از پس بازی جدیدی از سوی استودیوی Campo Santo نخواهیم دید.

ساخت بازی بعدی سازندگان Firewatch متوقف شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

با این حال نگرانی طرفداران زمانی به اوج خود رسید که تعدادی از اعضای استودیو نام بازی In the Valley of Gods را از صفحه توییتر خود حذف کردند. در ادامه کمپانی ولو بازی Half-Life: Alyx را مخصوص هدست های واقعیت مجازی معرفی کرد که در این بین تعدادی از کارمندان استودیو هم تایید کردند که مشغول کار روی جدیدترین ساخته ولو هستند. در چنین قابی، سرنوشت بازی In the Valley of Gods همچنان مبهم باقی مانده بود.

حال در جدیدترین خبر منتشر شده، جیک رادکین (موسس استودیو) طی بیانیه ای اعلام کرد که ساخت بازی In the Valley of Gods موقتا متوقف شده است. با این حال، آن ها هیچ برنامه ای برای لغو کامل بازی ندارند. رادکین در بیانیه خود گفت که فعلا اعضای استودیو مشغول کار روی بازی هایی مثل Half-Life: Alyx ، Dota Underlords و سایر پروژه های ولو هستند. در ادامه می توانید بخشی از بیانیه رادکین را بخوانید: برای همه طرفدارانی که منتظر In the Valley of Gods هستند تقریبا تعیین است که تاریخ خوش بینانه 2019 در پایان تریلر معرفی بازی دقیق و درست نخواهد بود. در حال حاضر تعدادی از اعضای سابق استودیو مشغول کار روی پروژه های ولو - از جمله Half-Life: Alyx - هستند. همان طور که می توانید تصور کنید، تجربه ما در سبک اول شخص ماجراجویی بسیار مناسب و ثابت شده است. او در ادامه اضافه نمود: تا به امروز، ساخت In the Valley of Gods موقتا متوقف شده است. با این حال، این بازی مطمئنا پروژه ای خواهد بود که مردم می توانند دوباره آن را ببینند و زمانی که این اتفاق رخ دهد، ما راهی جذاب و جالب برای آگاه کردن طرفداران خود پیدا خواهیم کرد.

بازی Half-Life: Alyx در ماه مارچ سال 2020 به صورت انحصاری روی استیم منتشر خواهد شد. هم اکنون تاریخ انتشار اثر In the Valley of Gods در صفحه استیم ناتعیین ذکر شده است.

در ادامه می توانید تریلر In the Valley of the Gods را ببینید.

منیع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساخت بازی بعدی سازندگان Firewatch متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بازی بعدی سازندگان Firewatch متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید