طفره رفتن مهدی طارمی از پاسخ دادن به یک سوال

به گزارش گالری ابزار زیبا، مهدی طارمی مانع از تسلیم شدن پورتو در راه قهرمانی در لیگ پرتغال شده و همچنان امیدهایش را برای ملاقات های پایانی فصل حفظ نموده است. مهاجم ایرانی در ملاقات های قبلی تیمش توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و گل های حساسی را به ثمر رسانده است.

طفره رفتن مهدی طارمی از پاسخ دادن به یک سوال

قرارداد مهدی طارمی تابستان 2024 به سرانجام می رسد، ولی احتمال فروش او نیز مطرح شده است؛ چرا که اگر پورتو قصد درآمدزایی داشته باشد تنها تابستان سال جاری فرصت دارد بازیکن ایرانی اش را بفروشد در غیر این صورت طارمی بازیکن آزاد خواهد شد و می تواند تیم بعدی خود را انتخاب کند.

حالا رقابت برای قهرمانی در لیگ به اوج خود رسیده است و بنفیکا با چهار امتیاز بیشتر در صدر واقع شده است و چهار بازی تا سرانجام فصل به جای مانده است. با این حال ملاقات های بنفیکا سخت تر است و پورتو امیدهایش را برای قهرمانی از دست نداده است.

مهاجم ایرانی یکی از برجسته ترین بازیکنان پورتو در این فصل بوده است. او تا کنون 16 گل در لیگ پرتغال به ثمر رسانده است و تنها یک گل با ژائو ماریو و گونچالو راموس در صدر جدول گلزنان فاصله دارد. طارمی علاوه بر این شش پاس گل هم داده است. او به طور مستقیم در 34درصد از گل های تیمش تاثیر مستقیم داشته است.

مهدی طارمی در پاسخ به سوالی درباره تمدید قراردادش با پورتو یا رفتن از پورتو حاضر به دادن جواب مستقیم نشد و مطرح نمود در سرانجام فصل درباره آینده اش تصمیم می گیرد و اکنون تمام تمرکز او روی بازی های به جامانده پورتو است. به این ترتیب طارمی ماندن یا رفتن از پورتو را به سرانجام فصل موکول نموده است و باید دید این بازیکن ایرانی چه عناوینی را در این فصل کسب خواهد نمود.

مهدی طارمی در این فصل در 45 بازی برای پورتو توانست 25 گل به ثمر برساند. البته نباید این نکته را فراموش کرد که این بازیکن در 32 بازی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته است. غیر از این طارمی در حمله بازیکن موثری است و می تواند تاثیر بالایی در حملات و گلزنی های تیمش داشته باشد.

او فصل گذشته با 26 گل در 48 بازی برترین عملکرد باشگاهی خود را داشت و سال جاری می تواند این رکورد را بهبود ببخشد. او از زمان حضورش در پورتو در هیچ فصلی کمتر از 20 گل نزده است. طارمی اکنون با زدن یک گل دیگر می تواند رکورد گلزنی فصل قبل خود یعنی زدن 26 گل در یک فصل را تکرار کند که با توجه به ملاقات های پورتو در لیگ و جام حذفی بعید نیست طارمی بیش از این ها گلزنی کند و بتواند رکورد گلزنی اش را بهبود ببخشد.

این هفته پورتو در هفته سی ام لیگ برتر پرتغال به مصاف بوآویشتا رفت که در نهایت با تک گل مهدی طلرمی در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید. پورتو در این ملاقات به درد سر هم افتاد و از دقیقه 66 با اخراج ایوان مارکانو 10 نفره به بازی ادامه داد. با این نتیجه پورتو 74 امتیازی شد و فاصله چهار امتیازی با بنفیکای صدرنشین را حفظ کرد.

منبع: فرارو

به "طفره رفتن مهدی طارمی از پاسخ دادن به یک سوال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طفره رفتن مهدی طارمی از پاسخ دادن به یک سوال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید