عصبانیت هالند از نتایج دورتموند؛ ستاره نروژی در فکر جدایی

به گزارش گالری ابزار زیبا، خبرگزاری خبرنگاران- دورتوند در خانه کلن با نتیجه 2-2 متوقف شد و دو امتیاز دیگر را از دست داد.

عصبانیت هالند از نتایج دورتموند؛ ستاره نروژی در فکر جدایی

به گزارش گالری ابزار زیبا، دورتموند که در هفته های اخیر پرفراز و نشیب ظاهر شده، با گل دقایق خاتمهی ارلینگ هالند از شکست مقابل کلن گریخت. دورتموند بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه سوم به گل رسید. امره جان پاس خوبی برای ارلینگ هالند مهیا کرد و او از زاویه ای سخت پیروز شد دروازه کلن را به زیبایی باز کند. دقایقی بعد و روی پاس جیووانی رینا بود که تورگان هازارد از مرکز محوطه می توانست دروازه کلن را باز کند، اما مدافعان حریف مانع رخ دادن این اتفاق شدند.

اما در دقیقه 34 و بعد از بازبینی صحنه توسط داور بود که کلن صاحب یک ضربه پنالتی شد و دودا توانست گل تساوی این تیم را وارد دروازه حریف بکند. در لحظات خاتمهی نیمه نخست ضربه جود بلینگام توسط از داخل محوطه توسط دروازه بان کلن مهار شد و نیمه نخست در نهایت با تساوی 1-1 به اتمام رسید. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم هکتور در دهانه دروازه دورتموند فرصت گلزنی داشت، اما ضربه او محکم بود و به بیرون رفت.

اما در دقیقه 65 کلن به گل دوم هم دست یافت. جاکوبز در سمت چپ محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه پای چپ دقیق پیروز شد دروازه دورتموند را باز کند. در دقیقه 80 دورتموند فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه سر ارلینگ هالند به دیرک دروازه کلن برخورد کرد. در دقیقه 86 ارلینگ هالند از مرکز محوطه با ضربه پای چپ فرصت گلزنی داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. اما در دقیقه 90 ارلینگ هالند با ضربه دقیق خود از دهانه دروازه گل تساوی را به ثمر رساند تا در نهایت این ملاقات با تساوی 2-2 تمام گردد.

ارلینگ هالند روز گذشته و بعد از تساوی ناامیدنماینده دورتموند برابر کلن بسیار ناراحت به نظر می رسید. دورتموند روز گذشته در حالی از سری مسابقات هفته بیست و ششم بوندسلیگا به مصاف کلن رفت که بسیاری بازی آسانی را برای این که متصور بودند. با این حال زنبورها تا آستانه شکست نیز پیش رفتند اما ارلینگ هالند که گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود، در ثانیه های خاتمهی دبل کرد تا دورتموند را از یک باخت دیگر نجات داده باشد.

اما ستاره نروژی در خاتمه مسابقه دیروز بسیار عصبانی به نظر می رسید. ارلینگ هالند بعد از بازی پیراهن خود را با حالتی کاملاً ناامیدانه و خشمگین به بازیکن کلن داد و سریعاً راهی رختکن شد؛ موضوعی که نشان می داد هالند به نوعی از نتایج پرنوسان دورتموند در بوندسلیگا خسته شده است. لازم به ذکر است دورتموند با این دو امتیازی که از دست داد اکنون در رده پنجم جدول قرار گرفته و حالا حضور این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده با ابهام بزرگی روبرو شده است. این در حالی است که شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی رولینگ هالند از این تیم به گوش می رسد و عدم حضور زنبورها در لیگ قهرمانان اروپا می تواند هالند را بیش از پیش به جدایی ترغیب کند.

عملکرد فوق العاده ارلینگ هالند در ماه های اخیر در ترکیب دورتموند باعث شده تیم های بزرگی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، چلسی، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و بعضی تیم های متمول دیگر برای خرید او اقدام نمایند. اما نشریه سان اسپورت مدعی شد در حال حاضر منچسترسیتی در این کورس نسبت به دیگر رقبا شرایط بهتری دارد. اگرچه اخبار حول محور انتقال لونل مسی از بارسلونا به سیتی بوده، اما به نظر می رسد این باشگاه ترجیح می دهد روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری بکند.

سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته و سیتیزن ها در صورت جدایی او، به جز گابریل ژسوس مهاجم نوک دیگری در اختیار ندارند. بدین ترتیب بی تردید سیتی در تابستان پیش رو برای خرید یک مهاجم جدید اقدام می نماید و جذب احتمالی ارلینگ هالند بهترین خبر برای پپ گواردیولا خواهد بود.

پپ گواردیولا دیروز در مصاحبه ای در این خصوص گفت: ارلینگ هالند یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال در این سن و سال است. من چند فیلم از بازی و گل های دیده و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. اما ارلینگ هالند در حال حاضر بازیکن دورتموند است و من نمی توانم به سوالات درباره بازیکنان دیگر تیم ها پاسخ بدهم.

البته کار منچسترسیتی برای خرید ارلینگ هالند آسان نخواهد بود. به نظر می رسد دورتموند در تابستان رقمی در حدود 150 میلیون یورو برای فروش این بازیکن درخواست نموده است. در صورت صبر کردن تا تابستان سال 2022 و فعال شدن بند 75 میلیون یورویی خرید ارلینگ هالند، دیگر رقبا از جمله رئال مادرید نیز جدی تر به این کورس اضافه می شوند و کار سیتی سخت تر خواهد شد.

اما در شرایط فعلی به نظر می رسد این باشگاه متمول و انگلیسی در راستا جذب ارلینگ هالند قرار گرفته است. نشریه سان تصویری از دوران کودکی ارلینگ هالند با لباس سیتی منتشر نموده تا شایعات در خصوص انتقال او افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "عصبانیت هالند از نتایج دورتموند؛ ستاره نروژی در فکر جدایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت هالند از نتایج دورتموند؛ ستاره نروژی در فکر جدایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید