فرایندها و نحوه اخذ مجوز فراورده های طبیعی و سنتی آموزش داده شد

به گزارش گالری ابزار زیبا، خبرنگاران/قم وبینار آموزشی نحوه اخذ مجوز فرآورده های طبیعی و سنتی از سازمان غذا و دارو به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم و مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی قم به صورت برخط برگزار گردید.

فرایندها و نحوه اخذ مجوز فراورده های طبیعی و سنتی آموزش داده شد

دکتر هدی ابوالحسنی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی، در کارگاه مجازی نحوه اخذ مجوز فراورده های طبیعی و سنتی به ارائه مباحثی از جمله معرفی سازمان غذا و دارو، معرفی اداره فرآورده های طبیعی و هم معرفی سامانه اخذ مجوز و فرآیندهای دریافت آن در سامانه غذا و دارو پرداخت.

دانشیار گروه فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی قم در مباحث خود فهرست ممنوعیات، دستورالعمل ها، شیوه نامه ها، چک فهرست های مربوط به اخذ مجوز، ضوابط و قوانین مربوط به اخذ مجوز و مدارکی که موردنیاز مراحل اخذ مجوز است را توضیح داد و اسم کرد: برای اخذ مجوز محصول فرآورده های طبیعی و سنتی به سامانه غذا و دارو شرکت های باید در ابتدا به سامانه غذا و دارو مراجعه و فرم درخواست را به همراه مدارک موردنیاز ارسال کنند و منتظر ابلاغ و ایرادات وارده باشند.

وی ادامه داد: بعد از اعمال اصلاحات طرح وارد کمیسیون مربوطه می گردد و در صورتی که رأی موافق کسب کند پس از آنالیز و اخذ مدارک تکمیلی از قبیل پرسشنامه های IRC مجوز صادر خواهد شد.

ابولحسنی اظهار کرد: فهرست منابع و مراجع فرآورده های طبیعی و سنتی مورد تأیید سازمان غذا و دارو در پیوست های سامانه این سازمان موجود است و صاحبین کسب وکار می توانند جهت اطلاع و بهره برداری از آن اطلاعات به این سامانه مراجعه کنند.

شایان ذکر است این وبینار از سلسله برنامه های مشترک مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی و مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی استان قم است که به صورت آنلاین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فرایندها و نحوه اخذ مجوز فراورده های طبیعی و سنتی آموزش داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایندها و نحوه اخذ مجوز فراورده های طبیعی و سنتی آموزش داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید