قلعه نویی: شهروندانی که حتی سالانه گوشت نمی خورند، فقط به همین فوتبال دلخوش هستند

به گزارش گالری ابزار زیبا، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بیان نمود آلومینیوم اراک طی چند هفته اخیر نشان داد که سخت کوشش می نماید و کمترین گل خورده را دارد و فوتبال با برنامه ای دارد.

قلعه نویی: شهروندانی که حتی سالانه گوشت نمی خورند، فقط به همین فوتبال دلخوش هستند

به گزارش گروه ورزشی گالری ابزار زیبا، امیر قلعه نویی، روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از ملاقات با آلومینیوم اراک اضافه کرد:امیدوارم در بازی فردا هر تیمی که لیاقتش را دارد، پیروز میدان باشد و اما ماهم بیشتر انرژی را روی مسائل روحی و روانی گذاشتیم و به حمدالله شرایط خوبی حاکم است.

واقعا جا دارد از آقای خطیبی و مردم خوب اراک هم تمجید کنیم و تیم آلومینیوم هم به علت نتایج، فوتبال خوب و هزینه های مناسب جای قدردانی دارد.

قلعه نویی در مورد سرنوشت بازگشت امتیازهای از دست رفته گل گهر در کمیته اسیتناف اضافه کرد:نباید درخصوص این سوال حرفی زد چون به افراد حقوقی بازمی گردد اما مطمئنا خدا ناظر است و باید اذعان داشت باشگاه گل گهر هیچ عمل غیرقانونی انجام نداده است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اضافه کرد:یک بازیکن 60، 70 هزار دلاری واقعا چه ماجرایی دارد؟ خواستیم به فوتبال کشور خدمتی نموده باشیم و بازیکنی انتخاب شد که قرارداد وی، ماهانه 3000 دلار است و ما به عدالت فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مطمئن هستیم و به هرحال رای صادر شده است.

وی ادامه داد:همه می گویند که بانیاما از نظر کیفی بازیکن مناسبی است و گل گهر قانونا و شرعا خلافی مرتکب نشده امیدواریم نتایج در زمین معین گردد.

قلعه نویی اعلام کرد:ما کار خودمان را می کنیم و سال جاری تبلیغات منفی بسیاری بر ضد گل گهر شد و ما را با پاری سن ژرمن مقایسه کردند اما از تریبون صداوسیما می گوییم قراردادها را بگذارید که مردم دیدن نمایند و قرارداد امیر قلعه نویی را هم منتشر کنید و کما اینکه آلومینیوم اراک هم با هزینه اندک پیروز است و آدم باید رقیبش را هم تحسین کند.

سرمربی گل گهر سیرجان ادامه داد:شهروندانی که برخی هایشان حتی سالانه گوشت نمی خورند، فقط به همین فوتبال دلخوش هستند و هر فردی به ورزش خدمت کند، از 100 سفر زیارت حج بهتر است.

قلعه نویی مطرح نمود:من خبر حذف استقلال و پرسپولیس را نشنیدم و استقلال و پرسپولیس، سپاهان و فولاد از نظر فنی مجوز گرفته اند و باید از رئیس فدراسیون گرفته تا وزیر ورزش همه باید یاری نمایند که این تیم ها در آسیا پیروز باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قلعه نویی: شهروندانی که حتی سالانه گوشت نمی خورند، فقط به همین فوتبال دلخوش هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: شهروندانی که حتی سالانه گوشت نمی خورند، فقط به همین فوتبال دلخوش هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید