قیمت لباس و جواهرات رونالدو در دبی: 630هزار یورو!

به گزارش گالری ابزار زیبا، ساعت رولکسی که رونالدو در این مراسم به دست نموده بود به گزارش آ اس مدلی است که 380هزار یورو قیمت دارد.

قیمت لباس و جواهرات رونالدو در دبی: 630هزار یورو!

روزنامه آ اس می گوید لباس و وسایلی که کریستیانو رونالدو در زمان شرکت در مراسم دریافت جایزه گلوب ساکر دبی به تن نموده بوده 630هزار یورو ارزش داشته.

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی یوونتوس دیروز به دبی پرواز کرد تا با شرکت در کنفرانس بین المللی ورزش دبی، جایزه بهترین فوتبالیست جهان از نظر گلوب ساکر را دریافت کند. روزنامه اسپانیایی آ اس در گزارشی به لباس و وسایل رونالدو در زمان حضور در این مراسم پرداخته و می گوید ارزش لباسها و وسایل دیگری که رونالدو برای شرکت در این مراسم پوشیده بوده به 630هزار یورو بالغ می گردد.

شانزدهمین کنفرانس بین المللی ورزش دبی دیروز در این شهر اماراتی برگزار گردید. در این مراسم کریستیانو رونالدو با حضور در سالن برگزاری اجلاس، روی صحنه رفت و جایزه بهترین بازیکن سال از نگاه گلوب ساکر را به خود اختصاص داد. علاوه بر لباس بسیار شیک رونالدو که در این مراسم مورد توجه نهاده شد ساعت او و دیگر جواهرات الماس نشانی که استفاده نموده بود هم از دید ناظرین پنهان نماند.

ساعت رولکسی که رونالدو در این مراسم به دست نموده بود به گزارش آ اس مدلی است که 380هزار یورو قیمت دارد. علاوه بر ساعت، حلقه طلای بزرگ رونالدو که الماس نشان بوده هم بر اساس این گزارش 200هزار یورو ارزش داشته و یک حلقه الماس نشان دیگر هم در دستهای رونالدو دیده می شده که ارزش آن هم 50 هزار یورو تخمین زده شده است.

ولیعهد امارت دبی، شیخ حمد بن محمد بن راشد آل مکتوم که ریاست شورای ورزشی دوبی را به عهده دارد هم در کنار کریستیانو رونالدو در این مراسم حضور داشت. رونالدو علاوه بر شرکت در این مراسم به همراه خانواده اش در دبی حضور یافته بود و تعطیلات کوتاه مدتی را در این شهر سپری نموده بود.

منبع: عصر ایران

به "قیمت لباس و جواهرات رونالدو در دبی: 630هزار یورو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت لباس و جواهرات رونالدو در دبی: 630هزار یورو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید