مبلغ پیشنهادی ساکت برای حق پخش تلویزیونی

به گزارش گالری ابزار زیبا، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و نماینده باشگاه ها در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال طی نامه ای به کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی طرح پیشنهادی در مورد تحقق حق پخش تلویزیونی باشگاه های لیگ برتر فوتبال را ارائه داد.

مبلغ پیشنهادی ساکت برای حق پخش تلویزیونی

متن این نامه به توضیح زیر است:

باسلام

احتراماً، ضمن تشکر و قدردانی بابت زحمات و کوشش های خالصانه شما در راستای خدمتگزاری به نظام و مردم، هماهنگونه که مستحضرید موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال یکی از معظلات اخیر جامعه ورزشی می باشد که ضمن تضیع شدن حقوق قانونی و الزامی باشگاه ها مانع ایجاد عایدی پایدار برای باشگاه ها و هزینه بعضی از سازمان ها و ارگان های دولتی شده است. لذا به پیوست گزارش جامعی از شرایط حق پخش و بعلاوه پیشنهاد اجرایی جهت تحقق و ایجاد این حقوق جهت جلوگیری از پیامدهای آینده بین المللی همانند تعلیق و عدم صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها ارائه می شود.

خواهشمند است نسبت به طرح، آنالیز و تصویب این پیشنهاد منطقی و اجرایی در راستای یاری به ایجاد نشاط اجتماعی جامعه و کسب عایدی پایدار باشگاه ها و عدم ایجاد بحران های احتمالی اقدامات لازم را مبذول فرمائید، شایان ذکر است این آمادگی وجود دارد تا طرح پیوست با حضور کارشناسان مربوطه تشریح شود.

خلاصه طرح پیشنهادی پرداخت مبلغ 2.000.000.000.000 تومان (دوهزار میلیارد تومان) در فصل جاری به وسیله صدا و سیما به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بابت حق پخش زنده، تولیدی و منتخب مسابقات فوتبال لیگ برتر از عایدی حاصله صدا و سیما

از بذل عنایتی که می فرمایید سپاسگزاریم.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و نماینده باشگاه ها در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال.

گفتنی است، به پیوست این نامه طرح پیشنهادی 15 صفحه ای مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که در آن حق پخش در ایران و دنیا و نیز کیفیت دستیابی به مبلغ ذکر شده و چگونگی تخصیص آن به باشگاه ها ذکر شده برای مخاطبان ارسال شده است.

منبع: فرارو

به "مبلغ پیشنهادی ساکت برای حق پخش تلویزیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلغ پیشنهادی ساکت برای حق پخش تلویزیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید