محله ازگل با اجرای 31 مصوبه نونوار می گردد

به گزارش گالری ابزار زیبا، شهردار منطقه یک در بازدید از محله ازگل بیش از 31 مصوبه از درخواست های محلی اهالی ازگل را در دستور کار مدیریت شهری این منقطه قرار داد.

محله ازگل با اجرای 31 مصوبه نونوار می گردد

به گزارش گالری ابزار زیبا، سال هاست که اهالی محله ازگل پیگیر حل مسائل و معضلات ترافیکی در بعضی خیابان های پر تردد، تامین امکانات رفاهی و تفریحی در بوستان ها و شبکه حمل و نقل عمومی این محله هستند. خبر خوش برای ساکنان محله ازگل اینکه در بازدید اخیر شهردار منطقه یک از این محله که همراه معاونان، شهرداران نواحی و مدیران شهری منطقه انجام شد، کمبودها و مسائل محله بر اساس درخواست اهالی اولویت بندی و مصوبه هایی هم برای برطرف این کاستی ها در دستور کار مدیریت شهری نهاده شد.

در این بازدید که با هدف آنالیز شرایط عمرانی، ترافیکی، شهری و رسیدگی به درخواست های شهروندان انجام شد، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، بیش از 31 مصوبه را برای برطرف مسائل و کمبودهای این محله تنظیم کرد. تغییر نام خیابان پروین با بهره گیری از نظرات معتمدان محلی، آنالیز و امکان سنجی راه اندازی خط تاکسیرانی ازگل به پایانه مترو محلاتی، پیگیری انشعاب بوستان کامران و... از جمله مصوبات این بازدید بود که بر اساس درخواست های محلی تصویب و به مرحله اجرا می رسد

منبع: همشهری آنلاین

به "محله ازگل با اجرای 31 مصوبه نونوار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محله ازگل با اجرای 31 مصوبه نونوار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید