وزیر ارتباطات : مشکل دسترسی به اینترنت بین الملل حل شده است ، نظر شما چیست؟

به گزارش گالری ابزار زیبا، وزارت ارتباطات خبر از برداشته شدن محدودیت ها بر اینترنت بین الملل داده است.این گفته را وزیر ارتباطات شنبه هفته قبل طرح نموده بود اما تا همین روز گذشته بسیاری از کاربران در ساعات بسیاری از روز از عدم دسترسی به اینترنت بین الملل روی گوشی های موبایل شان ، در روی سرویس های تی دی ال تی ای و برخی از اپراتورهای ای دی اس ال سخن می گفتند. اما امروز یکی از رسانه ها باری دیگر این پاسخ را تکرار نموده است. شما کاربران خبرنگاران برای ما درباره تجربه کیفیت اینترنت تان در این روزها بنویسید.

وزیر ارتباطات : مشکل دسترسی به اینترنت بین الملل حل شده است ، نظر شما چیست؟

به گزارش خبرگزاری گالری ابزار زیبا، وزارت ارتباطات ادعا نموده است که محدودیت هایی که بنا به ملاحظات و دستور مراجع ذی صلاح، در روزهای گذشته و در بعضی ساعات روز در سطح بین المللی ایجاد می شد، هم اکنون برداشته شده است.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در آخرین گفته های خود در روز شنبه و در مورد تصمیم گیری ها برای اعمال محدودیت ها بر اینترنت گفته بوده است که مرجع تصمیم گیری در این زمینه وزارت ارتباطات نیست و بعضی محدودیت ها بنا به شرایط کشور و به تشخیص مراجع ذی صلاح در کشور ایجاد شده است و برداشته شدن این محدودیت ها برعهده مرجعی است که محدود شدن آن را ابلاغ نموده است.

وزارت ارتباطات در حالی ادعا نموده است محدودیت های اینترنت در سطح بین الملل رفع شده است که آخرین گزارش های نت بلاکس از قطع دسترسی به اینترنت بین الملل در روز گذشته حکایت دارد.

نظر شما در مورد ادعا وزارت ارتباطات مبنی بر برداشته شدن محدودیت ها بر اینترنت بین الملل چیست؟

شما کاربران محترم گالری ابزار زیبا می توانید نظرات خود را در این خصوص در زیر این خبر بنویسید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "وزیر ارتباطات : مشکل دسترسی به اینترنت بین الملل حل شده است ، نظر شما چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارتباطات : مشکل دسترسی به اینترنت بین الملل حل شده است ، نظر شما چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید