انتها سیاه یکی از بازماندگان حادثه چاپه کوئنسه

به گزارش گالری ابزار زیبا، آلان راشل یکی از بازماندگان بزرگ حادثه چاپه کوئنسه خاتمه تلخی در تیم برزیلی داشت.

انتها سیاه یکی از بازماندگان حادثه چاپه کوئنسه

به گزارش گالری ابزار زیبا و به نقل از آس، بیست و نهم نوامبر سال 2016 یکی از غم انگیزترین روزهای تاریخ فوتبال بود. در آن روز هواپیمای تیم چاپه کوئنسه در کوه های کلمبیا سقوط کرد، این در حالی بود که می توانست ساعاتی بعد یکی از بهترین اتفاق ها را تجربه کند و جام قهرمانی آمریکای جنوبی را بالای سر ببرد. این حادثه تقریبا کل تیم را از بین برد و باشگاه مجبور شد یک تیم دیگر بسازد. 19 بازیکن جان خود را از دست دادند و تنها سه بازیکن از 22 بازیکن فراخوانده شده برای فینال، زنده ماندند. آن سه بازیکن جسکون فولمن، نتو و آلان راشل بودند.

راشل به یکی از بزرگترین نمادهای باشگاه تبدیل شد و توانست پس از این حادثه بهبود یابد. او توانست در مدت 9 ماه به بالاترین سطح رقابت ها برگردد. این در حالی بود که زمان رسیدن به بیمارستان درباره راه رفتن دوباره اش شک داشت. او توانست همه مسائل جسمانی اش را پشت سر بگذارد و تا امروز صبح (آدینه) برای باشگاهش بازی کند. مدافع برزیلی تصمیم گرفت چاپه کوئنسه را ترک و به صورت قرضی برای گویاس بازی کند.

بازیکن 30 ساله دقیقا روز تولدش چنین تصمیمی گرفت بدون این کسی از باشگاه به حمایتش بپردازد. هیچ یک از اعضای مدیریت نسبت به این اتفاق واکنشی نشان نداد و تشکر نکرد. باشگاه تنها انتقال قرضی اش را گفت و بدون اشاره به دورانی که بازیکن برزیلی تجربه کرد، نوشت: در دوران جدیدت پیروز باشی؛ جمله ای که در چنین بیانه هایی متداول است.

راشل از ضبط ویدئو برای باشگاه اجتناب کرد و ترجیح داد به وسیله شبکه های اجتماعی از طرفداران چاپه کوئنسه خداحافظی کند. فقط هم تیمی هایش در خداحافظی اش شرکت داشتند و لطفشان را به بازمانده حادثه چاپه کوئنسه نشان دادند.

حرکت باشگاه برزیلی عجیب بود چون هنگام خداحافظی با دیگر اعضای باشگاه پس از حادثه بیست و نهم نوامبر چنین رفتاری نداشت. این تیم با احترام کامل از ژائو مارینگا و یا ولینگتون پائولیستا خداحافظی کرد و برای هر دو نفر یک نشست خبری تدارک دید.

هیچ کس دقیقا نمی داند چه اتفاقی میان دو طرف اتفاق افتاده است. قهرمان بزرگ تلخ ترین حادثه تاریخ چاپه کوئنسه گفت: دلیل من برای جدایی از باشگاه بستن دهان کسانی بود که چیزهایی می گویند که نباید بگویند. با سر بالا باشگاه را ترک می کنم چون بهترین عملکردم را نشان دادم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتها سیاه یکی از بازماندگان حادثه چاپه کوئنسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها سیاه یکی از بازماندگان حادثه چاپه کوئنسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید