چه مقدار ورزش هفتگی برای کاهش وزن ضروری است؟

به گزارش گالری ابزار زیبا، به گفته متخصصان، فعال بودن کلید سلامت بودن است و ورزش کردن به افراد یاری می نماید تا از بسیاری از مسائل سلامتی دور مانده و تناسب اندام خود را نیز حفظ نمایند.

چه مقدار ورزش هفتگی برای کاهش وزن ضروری است؟

سوالی که برای بسیاری از افرادی که خواستار کاهش وزن خود هستند، ایجاد می گردد این است که چه اندازه فعالیت بدنی در هفته برای آن ها مناسب است؟ کارشناسان اعلام نموده اند که هر هفته حدود 150 تا 300 دقیقه ورزش میانه تا شدید برای افرادی که می خواهند کاهش وزن داشته باشند، احتیاج است.

کارشناسان بعلاوه اظهار نموده اند که این اندازه ورزش هفتگی به طور میانه می تواند شامل مجموعا 22 دقیقه ورزش سبک و 45 دقیقه ورزش نسبتا سنگین در روز است.

افرادی که می خواهند کاهش وزن داشته باشند، می بایست بیشتر اوقات ورزش میانه یا سنگین بنمایند. با این حال متخصصان و کارشناسان سلامت اعلام نموده اند که تا به امروز نتوانسته اند اندازه پیاده روی روزانه برای کاهش وزن را معین نمایند.

باید توجه داشت که اندازه و شدت ورزش و فعالیت بدنی برای هر فردی که خواستار کاهش وزن است، می تواند بنابر شرایط جسمانی، اندازه اضافه وزن و ... متفاوت باشد که به همین منظور مشورت با یک متخصص در این زمینه مهم است.

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC)، کاهش تنها پنج تا 10 درصد از وزن می تواند فشار خون، قند خون و کلسترول خون را بهبود بخشد.

به گزارش مدیکال اکسپرس، بعلاوه پیاده روی نیز می تواند فوایدی برای سلامتی افراد داشته باشد. پیاده روی می تواند خطر چاقی، بیماری قلبی، دیابت، فشار خون بالا و افسردگی را کاهش دهد.

منبع: فرارو

به "چه مقدار ورزش هفتگی برای کاهش وزن ضروری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه مقدار ورزش هفتگی برای کاهش وزن ضروری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید