کیف قاپی به وسیله یک میمون در حیات وحش

به گزارش گالری ابزار زیبا، یک میمون بازیگوش در اندونزی، کیف یک گردشگر را در حالی که سعی داشت با او عکس سلفی بگیرد، دزدید.

کیف قاپی به وسیله یک میمون در حیات وحش

به گزارش خبرآنلاین، زنی، به نام جوویتا کوپاژ، گفت که در حال بازدید از میمون های جنگل اوبود (Ubud) در بالی بود و تصمیم داشت با یکی از میمون هایی که به ظاهر رفتار محبت آمیز ای از خود نشان داده بود، سلفی بگیرد.

ویدئویی که به وسیله خواهر کوپاژ از این لحظات ضبط شده است، نشان می دهد که این میمون بازیگوش در همین حین دستش را دراز کرد و کیف را از دستان کوپاژ قاپید! کوپاژ ابتدا سعی می نماید کیف را پس بگیرد، اما زمانی که این میمون چهره ای خشمگین به خود می گیرد و دندان هایش را به نشانه تهدید نشان می دهد، او یک قدم به عقب می رود.

کوپاژ در نهایت به سرعت بند کیفش را گرفت و آن را از دست میمون بیرون کشید. او در یک پست اینستاگرامی گفت که بیشتر نگران محتویات داخل کیفش بود تا خود کیف.

جنگل میمون های اوبود، یک پناهگاه آزاد با سه معبد باستانی هندو در محوطه اش است که مسئولان و نگهبانان آن از بازدیدنمایندگان می خواهند که حین بازدید از میمون ها، آرامش خود را حفظ نمایند و در صورت نزدیک شدن یا پریدن حیوانات به سمت آنها، تا جایی که ممکن است، نترسند و واکنش شدیدی نشان ندهند. هم چنین در بدو ورود، به بازدیدنمایندگان تذکر داده می گردد که خیلی مستقیم و نزدیک با میمون ها ارتباط برقرار ننمایند و مراقب اشیاء قیمتی خود باشند.

منبع: فرارو

به "کیف قاپی به وسیله یک میمون در حیات وحش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیف قاپی به وسیله یک میمون در حیات وحش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید