7 تکنیک برای کسب درامد از اینستاگرام

به گزارش گالری ابزار زیبا، مدتی است که بازاریابی و کسب درامد به وسیله شبکه های اجتماعی و به ویژه در اینستاگرام رایج شده است و این موضوع باعث شده است که افراد بسیاری برای حضور در این رقابت کوشش می نمایند، اما برای کسب درامد در اینستاگرام باید بعضی اصول را بدانید.

7 تکنیک برای کسب درامد از اینستاگرام

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر صاحب کسب و کاری هستید، اینستاگرام همواره باید به عنوان یک شبکه اجتماعی مهم در تجارت و تبلیغات شما ذکر گردد:

بیشتر بدانید:

آمارهای نو و جالب درباره اینستاگرام: کاربران زن بیشتر از مردان به اینستاگرام علاقه دارند / بالغ بر 500 میلیون کاربر هر روزه از قابلیت استوری استفاده می نمایند

چگونه حساب اینستاگرام خود را برای همواره حذف یا موقتاً غیرفعال کنید

چگونه موقعیت مکانی را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنیم؟

از هشتگ ها نهایت استفاده را ببرید

هشتگ ها عنصر مهم پیروزیت شما در اینستاگرام هستند. با انتخاب هشتگ های مناسب برای پست های خود می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. این موضوع حتی اگر بعضی از آن ها دنبال نماینده شما نباشند، صدق می نماید. هشتگ می تواند به افرادی برسد که هنوز شما را دنبال ننموده اند. استفاده از هشتگ در اینستاگرام حداکثر 30 مورد را شامل می گردد و بعضی از پیروز ترین کاربران اینستاگرام معمولاً حداکثر هشتگ مجاز را در هر پست درج می نمایند.

تأیید اینستاگرام را دریافت کنید

خدمات تأیید صحت اینستاگرام (دریافت تیک آبی) می تواند به شما در تأیید صحت و اعتبارتان یاری کند و لیست دنبال نمایندگان شما را نیز افزایش می دهد. اگر به مقدار کافی رزومه داشته باشید و تعداد دنبال نمایندگانتان نیز زیاد باشند دریافت تیک آبی سخت نیست. البته می توانید برای دریافت تیک با یک متخصص امور شبکه های اجتماعی مشورت کنید.

به طور منظم پست ارسال کنید

ممکن است بدانید که به طور میانه، کاربران اینستاگرام روزی یک بار عکسی را به حساب خود ارسال می نمایند. جالب اینجاست که حساب هایی که دو بار یا سه بار محتوا بارگذاری می نمایند بازدید بیشتری دارند. این نشان می دهد که ارسال مرتب در حساب اینستاگرام شما ممکن است باعث گردد شما دنبال نماینده بیشتری داشته باشید. هیچ محدودیتی در تعداد ارسال های شما در اینستاگرام وجود ندارد. شما برای ارسال بیش از حد مجازات روبرو نخواهید شد. این بدان معنی است که هر زمان پستی ارسال می کنید، شانس بالاتری برای مشاهده محتوای خود دارید. این بیشتر در خصوص پست های با کیفیت بالا صدق می نماید. اگر برنامه منظمی را برای ارسال مطالب خود اتخاذ می کنید می توانید پیروزیت قابل توجهی را کسب کنید.

فیلتر های خود را با دقت انتخاب کنید

اینستاگرام به علت فیلتر های منحصر به فرد خود محبوب است. این فیلتر ها در عکس ها استفاده می شوند. آن ها می توانند عکس های کسل نماینده و غیر قابل استفاده را به عکس های مجذوب کننده تر و جالب تر تبدیل نمایند. علاوه بر این، فیلتر ها می توانند بازدید های شما را افزایش دهند. این به نوبه خود می تواند به تعامل بیشتر منجر گردد. تعیین شده است که عکس هایی که از فیلتر ها برخوردار هستند، 45 درصد احتمال بیشتری برای اظهار نظر دارند. این عکس ها بعلاوه 21 ٪ شانس بهتر برای دیده شدن به وسیله کاربران را دارند. فیلتر هایی که کنتراست را افزایش می دهد، نوردهی را افزایش می دهد و لحن عکس را گرم می نماید برترین گزینه های اینستاگرامند.

از ایموجی بهره ببرید

استفاده از ایموجی ها می تواند راهی عالی برای افزایش تعامل با دیگر کاربران باشد. با این حال، این مورد برای همه موارد صادق نیست. اگر شما دقت نکنید که از چه نوع شکلک هایی استفاده می کنید دچار مشکل می شوید. برای مثال استفاده از گل، ستاره ها و مواردی ساده مثل این ها می توانند در اینستاگرام بسیار کاربردی باشند، اما بعضی ایموجی های فانتزی برای متون رسمی و بالعکس می توانند نتیجه منفی داشته باشند.

مسابقه برگزار کنید

برگزاری یک مسابقه عکس یکی از مجذوب کننده ترین راه های ارتباط با کاربران است. یک هشتگ منحصر به فرد برای استفاده در طول مسابقه ایجاد کنید. این باعث می گردد سایر کاربران راحت تر به این چالش بپیوندند و رقابت آسان تر گردد. شما می توانید مسابقاتی با موضوعات مختلف برگزار نموده و حتی به کاربران جایزه دهید، ضمناً از کاربران درخواست کنید دیگران را زیر پست های شما تگ نمایند تا آنان نیز به مسابقه بپیوندند.

منبع: انتخاب

به "7 تکنیک برای کسب درامد از اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 تکنیک برای کسب درامد از اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید