والیبال

92003 هوادار والیبال در نبراسکا؛ رکورد حضور تماشاگر در ورزش زنان شکست

دانشگاه نبراسکا با 92003 تماشاگر که روز چهارشنبه برای بازی والیبال خود مقابل اوما ها استادیوم یادبود را پر کردند، رکورد جهانی بیشترین حضور در یک رویداد ورزشی زنان را به ثبت رساند.

9 شهریور 1402

ورزش تنها راه بهبود کبد چرب

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران، در مورد اهمیت ورزش در درمان کبد چرب، نکاتی را متذکر شد.

22 شهریور 1401

خط و نشان والیبال ایران و ژاپن، گام نخست محکم برداشته شود

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در مسابقات لیگ ملت های والیبال روز جمعه از ساعت 15:30 مقابل تیم ملی ژاپن صف آرایی خواهد کرد.

5 تیر 1400

از شکست ناراحتم، سایپا تیم با تجربه و پرمهره ای است

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، تیم سایپا تهران پیروز شد تیم صدرنشین سیرجان را شکست دهد.

6 دی 1399

عضویت نمایندگان والیبال ایران در کنفدراسیون آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، نمایندگان والیبال ایران به عضویت کمیته های کنفدراسیون والیبال آسیا درآمدند.

25 آذر 1399

برای سهمیه المپیک خواهیم جنگید، هر بازی حکم یک فینال را دارد

علی اصغر مجرد در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به آخرین شرایط جسمانی اش پس از سرماخوردگی گفت: چیز خاصی نیست کمی علائم سرماخوردگی داشتم که خدا را شکر زیر نظر افروزی درمان شدم. پروسه درمان را طی می کنم و روز به روز بهتر می شوم. روز سه شنبه استراحت کردم و چهارشنبه...

6 اسفند 1398

والیبال انتخابی المپیک، حریفان ایران تعیین شدند

حریفان تیم ملی والیبال ایران در رقابت های انتخابی المپیک تعیین شدند.

14 دی 1398

یک پیروزی و یک شکست برای اولشتین با حضور موسوی

تیم والیبال اولشتین لهستان به یک پیروزی و یک شکست در بازی های پیش فصل با حضور ستاره ایرانی خود رسید.

10 آذر 1398

آمادگی برای برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی دنیا در جزیره کیش

به گزارش خبرنگاران، جوزف پونست رئیس رقابت های جهانی فوتبال ساحلی که برای بازدید از امکانات و ظرفیت های ورزش کیش و فراهم ساختن زمینه های لازم جهت برگزاری رقابت های بین المللی فوتبال ساحلی و همچنین توسعه همکاری های ورزشی به این جزیره سفر نموده است با مشاور...

2 آذر 1398

پیکان در آستانه کناره گیری از لیگ برتر والیبال

خوشبختانه خستگی تیم و فشاری که کارشناسان با نقدهای منطقی خود به کادرفنی آورند، کولاکووچ را مجبور کرد که از ترکیب دوم خود استفاده کند و الآن جواب این اعتمادش به جوانان را می گیرد.

20 آبان 1398

برای پیک نیک نزدیک تهران کجا بریم؟

ساکنان شهر شلوغ تهران به دنبال کوچک ترین فرصت هستند تا حتی شده برای مدتی کوتاه از این شهر پردغدغه دور شوند و دمی را در دل طبیعت سپری نمایند. زندگی های پرمشغله باعث شده فرصت زیادی برای سفر نداشته باشند و حتی از یک روز تعطیل هم بیشترین استفاده را نمایند....

12 مهر 1398

متناسب ترین اندام برای سفرهای ساحلی با قابلیت های جدید سامسونگ Health

تابستان است و بهترین فرصت برای زدن به جاده و گردش در دل جنگل و رودخانه و نهایتا لذت بردن از گرمای آفتاب و خنکای آب در سواحل زیبای شمال و جنوب. اما در همین روزهای سفر و تفریح هم نباید داشتن اندامی متناسب و تمرین های روزانه برای حفظ آن را فراموش کنید.

27 شهریور 1398

عبادی پور: المپیکی شدن تیم ملی والیبال در روسیه قطعی نیست

به گزارش خبرنگاران، میلاد عبادی پور در حاشیه تمرین امروز تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران درباره حضور تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک در روسیه، گفت: ما شانس بیشتری داریم تا ثابت کنیم جزو بهترین های جهان هستیم. برای اثبات این کار باید هر سه بازی در روسیه...

11 شهریور 1398

عطایی: برزیل را مجبور کردیم به شکلی بازی کند که ما می خواهیم، هنوز کارمان تمام نشده است

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: تیم برتر میدان بودیم و برزیلی ها را مجبور کردیم که به شکلی بازی نمایند که ما می خواهیم.

4 شهریور 1398

آمار بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان

آمار بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان از سوی فدراسیون جهانی منتشر شد.

26 مرداد 1398

ترکاشوند: بدون رئیس بودن والیبال ایران وجهه خوبی ندارد، مقابل لهستان حق اشتباه نداریم

پیشکسوت والیبال ایران معتقد است که اداره شدن فدراسیون ایران بدون رئیس وجهه خوبی در دنیا ندارد و تیم ملی هم در فینال لیگ ملت ها مقابل لهستان حق اشتباه ندارد.

24 مرداد 1398

والیبال آینه تمام نمای نگاه خیابانی مدیران به موفقیت ها

چرا موفقیت های بزرگ والیبال به اندازه یک پیروزی کوچک و معمولی فوتبال برای مسئولان ورزش کشور اهمیت ندارد؟ این شاید سؤال خیلی از ورزش دوستان کشورمان باشد که پس از موفقیت های فوق العاده والیبال که به صعود به مرحله نهایی لیگ ملت ها منجر شده است.

21 مرداد 1398

داوری: کسب سهمیه المپیک اولویت ما است، والیبال با حضور من آرامش بیشتری پیدا کرد!

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: والیبال با حضور من آرامش بیشتری پیدا کرد و اگر خواست جامعه والیبال باشد در انتخابات شرکت می کنم.

29 تیر 1398

شهرداری ورامین و سایپا پیروز بازی نخست، جنجال در ورامین

به گزارش خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار انجام شد. تیم های سایپا، کاله مازندارن، شهرداری ورامین و پیغام مشهد چهار تیم حاضر در نیمه نهایی هستند و امروز دو تیم سایپا و شهرداری ورامین پیروز به کسب پیروزی شدند.

1 تیر 1398