افشای مشخصات گوشی Meizu 16s Pro در سایت رسمی این شرکت

به گزارش گالری ابزار زیبا، به تازگی اطلاعات مشخصات گوشی جدید Meizu 16s Pro برای مدت کوتاهی در سایت رسمی شرکت سازنده آن منتشر و پس از مدتی حذف شد.

افشای مشخصات گوشی Meizu 16s Pro در سایت رسمی این شرکت

به گزارش خبرنگار ، نام Meizu زیاد در بین تولیدکنندگان تلفن همراه آشنا به نظر نمی رسد اما باید گفت که این شرکت سال هاست که به طراحی و ساخت تلفن های هوشمند می پردازد. ضمناً این شرکت به تازگی قصد رونمایی از یک نسخه جدید و بهبود یافته از گوشی است که چندی پیش رونمایی نموده بود.

شرکت Meizu پرچمدار خود را با نام 16s در ماه آوریل عرضه کرد و گفته می گردد که به زودی نسخه بهبود یافته آن که 16s Pro نام دارد رونمایی می گردد. اطلاعات مشخصات و طراحی این دستگاه برای مدت کوتاهی در وبسایت رسمی Meizu وجود داشت، اما سریعا از آن حذف شد.

مشخصات منتشر شده از گوشی Meizu 16s

بر اساس اطلاعات منتشر شده این دستگاه دارای یک صفحه نمایش امولد 90 هرتزی است که درون خود یک حسگر اثر انگشت دارد. طراحی کلی گوشی Meizu 16s روی مدل جدید حفظ خواهد شد، زیرا عمدتاً بر ارتقا مشخصات اصلی تمرکز شده است.

این اولین باری نیست که برخی از اطلاعات گوشی 16s Pro فاش می گردد، زیرا قبلا مشخصات این دستگاه در اوایل جولای در سایت Taobao، خرده فروش چینی، به صورت خلاصه و به مدت کوتاه منتشر شده بود. تاکنون یکی از مهم ترین اطلاعاتی که ما می دانیم این است که در این گوشی از تراشه +Snapdragon 855 استفاده شده که از طریق یک رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی همراهی می گردد.

در ادامه صفحه مشخصات منتشر شده در سایت Meizu را مشاهده می کنید:

در تصاویر فاش شده از این گوشی در جلوی آن یک دوربین سلفی معمولی به چشم می خورد که در حاشیه دستگاه واقع شده است. اما به دوربین پشتی یک سنسور سوم اضافه شده است که به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و لنز 20 مگاپیکسلی اولترا واید اضافه شده است. با یک نگاه کوتاه به برگه مشخصات فاش شده این گوشی متوجه می شویم Meizu 16s Pro از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می نماید و در آن رابط کاربری FlymeOS 8 روی اندروید 9 پای تعبیه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افشای مشخصات گوشی Meizu 16s Pro در سایت رسمی این شرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی Meizu 16s Pro در سایت رسمی این شرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید