انجام 6 برنامه با مشارکت پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور در خراسان رضوی

به گزارش گالری ابزار زیبا، در نشست مشترک سرپرست پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی در زمینه انجام 6 برنامه مشارکتی توافق شد.

انجام 6 برنامه با مشارکت پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور در خراسان رضوی

به گزارش گالری ابزار زیبا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، بهروز عمرانی سرپرست پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و مکرمی فر و مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی ضمن بازدید از مرکز پژوهشی در زمینه برگزاری رویداد استارت آپی در حوزه گردشگری در سال 98 به توافق رسیدند.

ضمن بازدید از مرکز پژوهشی پیشنهادی در مورد برگزاری رویداد استارت آپی در حوزه گردشگری سال 98 با مشارکت پژوهشگاه و همکاری در انجام اولویت های مطالعاتی به ویژه احیا هنرهای سنتی موضوع قانون برنامه ششم و دوره های آموزشی حفاظت پیشگیرانه به امنا اموال موزه داران با مرکزیت خراسان رضوی و هماهنگی با معامونت میراث فرهنگی به توافق رسیدند.

همچنین از دیگر برنامه های پژوهشی استان و پژوهشگاه تهیه اطلس باستان شناسی، اطلس هنرهای سنتی و صنایع دستی و اطلس زبان و گویش است که با مشارکت پژوهشگاه سازمان و اداره کل استان انجام خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "انجام 6 برنامه با مشارکت پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 6 برنامه با مشارکت پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید