بارسلونا نباید قهرمان لالیگا اعلام شود

به گزارش گالری ابزار زیبا، با مسائل به وجود آمده پس از کرونا برخی از کشور ها در صدد تصمیمی قاطع برای سرنوشت لیگشان هستند.

بارسلونا نباید قهرمان لالیگا اعلام شود

برخی مثل هلند، لیگ را بدون قهرمان به اتمام رساندند و برخی مثل فرانسه لیگ را با قهرمانی پاری سن ژرمن پایان دادند.

همین مسئله باعث شده که حدس هایی هر چند دور به گوش برسد که لالیگا شاید به مانند فرانسه به انتها رسد.

تیبو کورتوا در این خصوص واکنش نشان داد و مدعی شد که نباید لالیگا متوقف و بارسلونا قهرمان اعلام شود، زیرا که رئال مادرید تیم بهتری است.

گلر رئال مادرید شرح داد: در فرانسه با این کار 2 تیم به دسته پایین تر سقوط کردند، ولی ممکن بود در زمان باقی مانده بتوانند مانع سقوط شوند. در هلند، ولی هیچ اتفاقی نیفتاد، نه قهرمانی تعیین شد و نه تیمی سقوط یا صعود کرد.

او ادامه داد: اگر فردا بگویند لالیگا به اتمام برسد و بارسلونا قهرمان شود نمی تواند تصمیمی درست باشد. آن ها یک بار به ما باختند و یک با تساوی کردند. ما نشان دادیم که تیم بهتری نسبت به بارسلونا هستیم. حالا 2 امتیاز کمتر از آن ها هستیم، ولی اصلا قبول نیست که آن ها قهرمان شوند.

کورتوا گفت: در انگلیس اگر لیورپول قهرمان شود برای من قابل قبول است. اختلاف زیادی با تیم بعدی دارد و این مسئله قابل فهم است.

او ادامه داد: نکته بعدی مسائل مالی نیز است. حق پخش تلویزیونی نقش بزرگی در مسائل مالی باشگاه ها دارد و با تعطیلی لیگ این مسئله از بین می رود و مسائل بیشتر می شود.

منبع: فرارو

به "بارسلونا نباید قهرمان لالیگا اعلام شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا نباید قهرمان لالیگا اعلام شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید