باید فرهنگ تکریم را در چهارمحال و بختیاری جاری و ساری کنیم

به گزارش گالری ابزار زیبا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روابط عمومی ها جزو نخبگان هستند و باید نسبت به فرهنگ سازی تکریم در ادارات خود اهتمام داشته باشند و این موضوع به جامعه تسری پیدا کند.

باید فرهنگ تکریم را در چهارمحال و بختیاری جاری و ساری کنیم

محسن حسین میرزایی در جلسه شورای مرکزی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در جای جای ایران امیدآفرینی یک ضرورت است، اظهار کرد: نقش روابط عمومی ها در امیدآفرینی بی بدیل است، خبررسانی باید صحیح، سریع، به هنگام و امیدآفرین باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: چهارمحال و بختیاری به یک کارگاه فعال تبدیل شده است، باید تمامی اقداماتی که در نقاط مختلف استان صورت می گیرد را اطلاع رسانی نمایند، روابط عمومی ها یکی از پرچمداران جهاد تبیین هستند، برای تاثیرگذاری بهتر کار باید همگرا عمل کنیم.

بیشتر بخوانید

حسین میرزایی با اشاره به اینکه باید فرهنگ تکریم را در چهارمحال و بختیاری جاری و ساری کنیم، گفت:روابط عمومی ها جزو نخبگان هستند و باید نسبت به فرهنگ سازی این مسئله در ادارات خود اهتمام داشته باشند و این موضوع به جامعه تسری پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان نمود: مدیران دستگاه اجرایی باید روابط عمومی ها را در تمامی زمینه ها تقویت نمایند، روابط عمومی ها پیشانی هر دستگاه هستند و باید مورد توجه ویژه باشند.

گالری ابزار زیبا چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "باید فرهنگ تکریم را در چهارمحال و بختیاری جاری و ساری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید فرهنگ تکریم را در چهارمحال و بختیاری جاری و ساری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید