بورس به قتلگاه مردم تبدیل شده است

به گزارش گالری ابزار زیبا، تهران (پانا) - نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جدا از همه اقدامات، مهمتر از همه، درمان دردها است، گفت مردم در حوزه اقتصاد منتظر اقدام عملی هستند؛ بورس قتلگاه مردم شده و وزارت اقتصاد در موضع انفعال قرار گرفته است.

بورس به قتلگاه مردم تبدیل شده است

سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: سابقه نشان داده دولت های ایران خود را مستاجری می دانند که عمرش در خوشبینانه ترین شکل بعد از 8 سال به اتمام خواهد رسید از این رو هر کس در کوشش است توشه ای برای آینده، ماندگاری در قدرت و انباشت ثروت خویش جمع کند اما امیدواریم دولت آقای رئیسی خلاف این را نشان دهد.

وی ادامه داد: اقدام رئیس جمهوری در احیای سنت سفرهای استانی ستودنی است و باعث درک بهتر مسائل و مسائل استان خواهد شد؛ توصیه می گردد در سفرهای استانی مانند اسلاف خود در دام کمیت گرایی نیفتد، اینکه آقای رئیسی در دسترس مردم باشد، نوعی روحیه عالی و دوست داشتنی بوده اما این موضوع نیمی از کار است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس یازدهم گفت: مهمتر از همه درمان دردها است، مردم در حوزه اقتصاد منتظر اقدام عملی هستند؛ بورس قتلگاه مردم شده و وزارت اقتصاد در موضع انفعال قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: در حوزه صنعت، اشتغال و کارآفرینی بجز شعار گزاف و بعضا خودستایی های نادرست، برون داد مناسبی شاهد نبودیم؛ دو کلمه باید و نباید از اصلی ترین کلیدواژه های پرتکرار در سخنرانی های دولت مردان است که مخاطبی جز خودشان برای اجرا نیست.

موسوی لارگانی یادآور شد: تضعیف مرجعیت بدون تردید تضعیف انقلاب است؛ مراجع واقعا نگران زندگی مردم هستند حال که تورم افسار پاره نموده و نیمی از مردم عملا قادر به خرید گوشت، برنج و لبنیات نیستند، یک مرجع تقلید دغدغه مردم را بیان نمود اما به آن اهانت شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بورس به قتلگاه مردم تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس به قتلگاه مردم تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید