ترامپ از تحریم بانک ملی ایران اطلاع داد

به گزارش گالری ابزار زیبا، رئیس جمهور آمریکا روز آدینه از تحریم بانک ملی ایران اطلاع داد و مدعی شد که تحریم های جدید بسیار بزرگ هستند.

ترامپ از تحریم بانک ملی ایران اطلاع داد

به گزارش گروه بین الملل گالری ابزار زیبا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اطلاع داد که این کشور بانک ملی ایران را تحت تحریم های جدید قرار داده است.

وی که در کاخ سفید و پیش از دیدار با نخست وزیر استرالیا صحبت می کرد، مدعی شد که این تحریم ها در عالی ترین سطح بوده و بسیار بزرگ هستند.

ترامپ در ادامه سخنانش مدعی شد که گزینه نظامی علیه ایران همچنان روی میز است. وی این ادعا را در حالی مطرح می نماید که کارشناسان بارها تاکید نموده اند که آمریکا در وضعیت ایجاد درگیری جدید در خاورمیانه قرار ندارد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین تایید کرد که امروز طی جلسه ای گزینه های مطرح در قبال ایران آنالیز خواهد شد.

نکته قابل ذکر این است که ترامپ در صحبت هایش گفته Iran National Bank تحت تحریم قرار گرفته است که عده ای می گویند منظور او بانک ملی ایران است و عده ای دیگر معتقدند منظور او بانک مرکزی ایران بوده است. بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا هنوز منتشر نشده است تا تعیین گردد منظور ترامپ کدام بانک است.

از سوی دیگر استیون منوشین وزیر خزانه داری آمریکا روز آدینه مدعی شد که تحریم های جدید علیه ایران بسیار بزرگ هستند.

وی در ادامه مدعی شد که بانک ایرانی که تحت تحریم قرار گرفته آخرین منبع تامین اقتصادی ایران است.

واشنگتن در حالی از تحریم های جدید علیه ایران خبر می دهد که بلومبرگ در گزارشی اذعان نموده که چنین تحریم هایی آثار ناچیزی بر اقتصاد ایران خواهند داشت. (جزئیات بیشتر)

رئیس جمهور آمریکا که این روزها به همراه سایر مقامات آمریکایی در حال اتهام پراکنی علیه ایران در مورد حمله به تاسیسات نفتی شرکت سعودی آرامکو است، چهارشنبه شب وعده تحریم های شدیدتری را علیه ایران داده بود.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ترامپ از تحریم بانک ملی ایران اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ از تحریم بانک ملی ایران اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید