تکمیل 5 ایستگاه برای بهره برداری کامل از خط 7 مترو تهران

به گزارش گالری ابزار زیبا، مجری خط 7 مترو تهران گفت: با تکمیل و افتتاح 5 ایستگاه دیگر در خط 7 مترو تهران، ایـن خط به طور کامل مورد بهره برداری عموم شهروندان مرکز قرار خواهد گرفت.

تکمیل 5 ایستگاه برای بهره برداری کامل از خط 7 مترو تهران

به گزارش مهر، محمود یوسفی مجری خط 7 مترو تهران گفت: با افتتاح ایستگاه تقاطعی توحید در خط 7 که ماه جاری محقق شد.

در حال حاضر 17 ایستگاه از این خط به بهره برداری رسیده است و به این ترتیب فقط عملیات اجرایی 5 ایستگاه دیگر به جای مانده تا بتوان از تکمیل کل ایستگاه های خط 7 سخن گفت.

یوسفی در ادامه به فرایند پیشرفت ایستگاه های در دست احداث اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم ایستگاه های بوستان مصاحبه و خیابان شهدای هفدهم شهریور را تا قبل از انتها سال جاری تکمیل و به مرحله بهره برداری برسانیم.

سال آینده نیز ایستگاه های شهید دادمان و میدان کتاب افتتاح خواهند شد و در نهایت ایستگاه ورزشگاه تختی به عنوان آخرین ایستگاه خط 7 در سال 1402 به بهره برداری می رسد.

مجری خط 7 مترو، دلیل زمان بر شدن فرایند تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی را برخی مسائل معارضاتی و تملک اراضی مورد نیاز برشمرد که البته در حال پیگیری است.

میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی چهار ایستگاه بوستان مصاحبه، خیابان شهدای هفدهم شهریور، شهید دادمان و میدان کتاب در حال حاضر بالای 70 درصد است، اما به لحاظ تجهیزاتی نواقص متعددی وجود دارد که با تأمین منابع مالی مورد نیاز قابل رفع خواهد بود.

منبع: فرارو

به "تکمیل 5 ایستگاه برای بهره برداری کامل از خط 7 مترو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل 5 ایستگاه برای بهره برداری کامل از خط 7 مترو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید