دایی: به تنهایی نمی توانم کاری کنم و حمایت باشگاه مهم است، بازی های سایپا را به خاطر من پخش زنده نمی نمایند!

به گزارش گالری ابزار زیبا، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد به تنهایی نمی تواند کاری برای این باشگاه انجام دهد و نیازمند حمایت مدیران سایپاست.

دایی: به تنهایی نمی توانم کاری کنم و حمایت باشگاه مهم است، بازی های سایپا را به خاطر من پخش زنده نمی نمایند!

یه گزارش خبرنگار ورزشی گالری ابزار زیبا, علی دایی بعد از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال سایپا مقابل پیکان در نشست خبری گفت: فکر کنم یک بازی خوب را از هر دو تیم شاهد بودیم. بازی جذابی بود و چهار گل داشت. به بازیکنانم تبریک می گویم که با تمام وجودشان بازی کردند.

وی اضافه کرد: قبل از گل مان چند موقعیت داشتیم که به گل نرسیدیم، اما در ادامه توانستیم دو گل بزنیم. در نیمه دوم می دانستیم کار سختی داریم و گل خوردیم، اما در ادامه گل سوم را زدیم. کمی بدشانس هم بودیم، چون توپ مان به تیر برخورد کرد. این بازی برای ما خیلی مهم بود. شاید باورتان نگردد که هنوز مانده ام چطور در بازی رفت 3 بر صفر شکست خوردیم! در دیداری که می توانستیم ببریم، 3 بر صفر شکست خوردیم. خوشبختانه امروز توانستیم نتیجه بازی رفت را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: مطمئناً تمام ضعف های پیکان را می دانستیم و اینکه چطور می خواهند کار نمایند. صد درصد نه، اما بازیکنانم در امر اجرای تاکتیک های ما خوب بودند. نتیجه نشان می دهد که بازیکنانم امروز خوب بودند.

دایی در واکنش به طرح این موضوع که شرایط تیمش برای دیدار هفته بعد برابر پرسپولیس بهتر شده است، گفت: بازی امروز خیلی برای ما مهم بود و دوباره به جمع شش تیم اول برگرداند. گفته بودم که با تمام توان و سرمایه ای که داریم تا آخر لیگ محکم و مردانه بازی می کنیم. وظیفه باشگاه مهم است که از بازیکنان حمایت کند. الان از قول و قرارهایی که داده شده عقب هستیم و مطمئنم سعی شان را می نمایند که قبل پرسپولیس این مسئله جبران گردد. اگر این اتفاق بیفتد، در ادامه لیگ بهتر از این بازی خواهیم کرد. نیم فصل دوم را با وجود اینکه بعضی بازیکنان را از دست دادیم، خوب آغاز کردیم. با این حال، به تنهایی نمی توانم کاری کنم و حمایت باشگاه مهم است. اگر باشگاه به ما آرامش بدهد، می توانیم راحت تر کار کنیم. هفت دیدار باقی مانده است و می تواند برای ما جذاب باشد.

وی درباره اینکه آیا از سوی مدیریت جدید باشگاه سایپا حمایتی صورت است یا نه، توضیح داد: اگر در مورد باشگاه صحبت می کنم، تعداد محدودی از جمله مدیرعامل و چند نفر دیگر را که کنارمان بودند، می گویم. هفت هشت نفر هستند که عاشقانه دوست دارند یاری نمایند و امیدوارم مسائل حل گردد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه بازی امروز از هیچ شبکه تلویزیونی پخش نشد، گفت: بی تفاوتی در مورد لیگ برتر نیست، درباره تیمی است که من سرمربی اش هستم. همه بازی ها را شبکه های ورزش و شما پخش می نمایند. امروز می توانستند بازی را پخش نمایند، اما فکر کنم به خاطر وجود من چنین کاری نکردند و نمی نمایند. ما هم مسئله ای نداریم و کارمان را می کنیم. اگر حرفی می زنیم، پایش ایستاده ایم. تیم نتیجه بگیرد، نگیرد برای ما فرقی نمی کند و کار خودمان را انجام می دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دایی: به تنهایی نمی توانم کاری کنم و حمایت باشگاه مهم است، بازی های سایپا را به خاطر من پخش زنده نمی نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دایی: به تنهایی نمی توانم کاری کنم و حمایت باشگاه مهم است، بازی های سایپا را به خاطر من پخش زنده نمی نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید