دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، چلسی و ناپولی کار رقیب را در خانه تمام کردند، والنسیا به سختی پیروز شد

به گزارش گالری ابزار زیبا، در ادامه دیدار های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه سه مسابقه همزمان برگزار گردید.

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، چلسی و ناپولی کار رقیب را در خانه تمام کردند، والنسیا به سختی پیروز شد

به گزارش ، در ادامه دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه سه مسابقه همزمان برگزار گردید.

تیم چلسی در استادیوم استمفوردبریج شهر لندن میزبان میزبان دیناموکیف بود که با سه گل به پیروزی رسید. پدرو رودریگز در دقیقه 17، ویلیان دقیقه 65 و هودسون اودوی دقیقه 90 سه گل آبی های لندن را به ثمر رساندند تا نیمی از راه صعود را بپیمایند.

در دیگر مسابقه مهم، تیم ناپولی نیز با سه گل مهمانش سالزبورگ اتریش را از پیش رو برداشت. میلیک دقیقه 10، فابیان دقیقه 18 و اونگیونه (گل به خودی) دقیقه 58 گلزنان پارتنوپی در این مسابقه بودند تا شاگردان آنچلوتی نیز با بردی قاطع گام به دیدار برگشت بگذارند.

در مسابقه دیگر، تیم والنسیا با نتیجه دو بر یک مهمانش کراسنودار روسیه را شکست داد. هر دو گل والنسیا را رودریگو در دقایق 12 و 24 به ثمر رساند. تک گل مهمان را نیز کلاسون در دقیقه 63 زد تا این تیم روسی با امیدواری بیشتری در مسابقه برگشت حاضر گردد.

سایر دیدار های این مرحله از ساعت 21 و 25 دقیقه برگزار گردیده بود. دیدار های برگشت این مرحله، پنجشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، چلسی و ناپولی کار رقیب را در خانه تمام کردند، والنسیا به سختی پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، چلسی و ناپولی کار رقیب را در خانه تمام کردند، والنسیا به سختی پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید