سیروس سال آینده به پرواز در می آید، عکس

به گزارش گالری ابزار زیبا، دنیای VTOL به سرعت در حال تغییر است و این تغییرات دامن گیر سفرهای هوایی نیز خواهد شد.

سیروس سال آینده به پرواز در می آید، عکس

به گزارش خبرگزاری گالری ابزار زیبا ، با این حال هواگردهای برخاست و فرود عمود فعلا تنها بر روی کاغذ انقدر توسعه پیدا کرده اند. این هواگردها با وجود آنکه سریع تر از آنچه فکر می کردیم ساخته شده اند اما هیچ یک به صورت مداوم در حال فعالیت نیستند.

  • پیشرفته ترین و جدیدترین خودروی ساخت ترکیه در آمریکا / عکس

وعده هایی مبنی بر شروع پروازهای تجاری این هواگردهای برخاست و فرود عمود داده شده است، وعده هایی بر اساس سرمایه گذاری های هنگفتی که بر روی آن ها اجرا شده است. اگر بخواهیم به آنچه به ما گفته میشود اعتماد کنیم، یکی از این هواگردهایی که به لحظه شروع به پرواز نزدیک است، Sirius Jet است.

Sirius Jet محصول یک شرکت استارتاپی سوئیسی به نام Sirius Aviation است. این هواگرد برخاست و فرود عمود، جت نیز نامیده می شود، زیرا برخلاف بسیاری از VTOL های دیگر که از ملخ های موتوری استفاده می کنند، این یکی از یک سیستم محرکه فن کانالی استفاده می کند و همچنین برقی است و به صورت دقیق تر با هیدروژن الکتریکی، کار می کند.

پیشرانه Sirius Jet شامل یک سیستم ذخیره سازی هیدروژن با چگالی انرژی بالا است که سوخت در آن ذخیره می شود. از آنجا به سمت یک پشته پیل سوختی هدایت می شود. همراه با اکسیژنی که در طول پرواز از طریق ورودی مخصوص نصب شده روی دماغه هواپیما به داخل وارد می شود، وارد واکنش می شود. این واکنش منجر به تولید برق می شود.

برق، به طور طبیعی، سپس به موتورهای الکتریکی فرستاده می شود. به ما گفته نشده که چه تعداد از آنها در این هواگرد هستند، اما عکس های منتشر شده حاکی از آن است که کمتر از 28 ملخ (هشت ملخ در جلو و 20 در عقب، که به طور مساوی بین سمت راست و چپ هواگرد تقسیم شده اند) بر روی این هواگرد نصب شده است.هر یک از آنها 224 پوند نیرو ایجاد میکند که در نتیجه خروجی سیستم 6272 پوند است.

آب تولید شده در نتیجه واکنش از طریق یک سیستم اگزوز ویژه نصب شده در عقب خارج می شود. از آنجایی که Sirius Jet دارای چرخه سوختی درونی است، برای ذخیره برق نیازی به باتری ندارد. در این پیکربندی، Sirius Jet از طریق شرکت سازنده آن به عنوان اولین هواپیمای VTOL با موتور هیدروژنی در جهان توصیف شده است.

Sirius Jet که برای نیازهای شخصی طراحی شده است، می تواند تنها سه مسافر را تا مسافت 1150 مایلی (1850 کیلومتری) از نقطه عزیمت حمل کند. بالاترین ارتفاعی که می تواند صعود کند 30000 فوت (9100 متر) است و حداکثر سرعت آن به 323 مایل در ساعت (520 کیلومتر در ساعت) است.

Sirius Millennium Jet برای استفاده در بخش تجاری طراحی شده است، اگرچه ممکن است اغراق آمیز به نظر برسد، با توجه به اینکه فقط می تواند پنج نفر را حمل کند. برد آن کمی بهتر است، 650 مایل (1046 کیلومتر). Sirius Aviation قصد دارد هر دو هواگرد را در سال 2025 در آسمان داشته باشد.

منبع: autoevolution

  • رقیب روسی پیشرفته ترین بمب افکن آمریکا

  • رونمایی از ماشین شگفت انگیز نیسان با نام زیبای ایرانی / عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سیروس سال آینده به پرواز در می آید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیروس سال آینده به پرواز در می آید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید