کریستیچویچ: مسئولان و بازیکنان همراهی نمایند می توانیم یک کار بزرگ انجام دهیم، شخصیت برد در تیم ما وجود ندارد

به گزارش گالری ابزار زیبا، میشو کریستیچویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر وعده داد، در صورت همراهی بازیکنان و مسئولان، این تیم می تواند کاری بزرگ انجام داده و در لیگ برتر بماند.

کریستیچویچ: مسئولان و بازیکنان همراهی نمایند می توانیم یک کار بزرگ انجام دهیم، شخصیت برد در تیم ما وجود ندارد

به گزارش خبرنگار گالری ابزار زیبا از مسجدسلیمان، میشو کریستیچویچ پس از شکست 3 بر 2 تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل نفت مسجدسلیمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: می توانم بگویم که بابت فشردگی بازی ها بازیکنانم خسته بودند. نفت مسجدسلیمان تیم خوبی بود و تا آخرین لحظه کوشش کرد. بازیکنان ما در این بازی کم تجربه گی کردند و همین عامل باعث دریافت گل شد. ما برای آینده باید خیلی چیز ها را تغییرمی دهیم و مطمئناً تیم بهتری خواهیم شد.

برای نفت در بازی بازی بعدی جام حذفی آرزوی موفقیت دارم.، وی با بیان این جمله ادامه داد: در آینده باید خیلی چیز ها در تیم تغییر کند. در بازی های گذشته که من به این تیم آمده ام نتایج به نسبت خوبی گرفته شده است و با تراکتور هم در یک بازی سخت مساوی کردیم. مطمئنم با یاری خداوند و یک برنامه ریزی خوب می توانیم سال جاری خودمان را در لیگ حفظ کنیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: از روزی که به شاهین آمدم هر چهار پنج روز یک بار بازی نموده ایم و زمانی کافی برای تمرین نداشته ایم، اما الان یک ماه فرصت داریم تا به هماهنگی برسیم.

وی درباره اینکه شاهین خوب بازی می نماید، ولی نمی تواند نتیجه بگیرد, یادآور شد: بازیکنان و تیم ما باید شخصیت داشته باشند، اما الان شخصیت برد در تیم ما وجود ندارد. دفاع ما خیلی کیفیت ندارد و باید یکسری بازیکن جذب کنیم. کوشش می کنیم تا یک تیم خوب را شکل دهیم و من اطمینان دارم اگر مسئولان و بازیکنان همراهی نمایند ما می توانیم یک کار بزرگ انجام دهیم و در لیگ بمانیم. اگر هر بازیکن از نظر تکنیکی و روانی رشد کند, باعث رشد کل تیم می گردد و باشگاه باید از این مسئله حمایت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کریستیچویچ: مسئولان و بازیکنان همراهی نمایند می توانیم یک کار بزرگ انجام دهیم، شخصیت برد در تیم ما وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستیچویچ: مسئولان و بازیکنان همراهی نمایند می توانیم یک کار بزرگ انجام دهیم، شخصیت برد در تیم ما وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید