استارتاپ

ایرانسل با 5G در صنعت به رویداد معدنکاری دیجیتال آمد

کار در معدنِ دیجیتال سخت نیست! این، جمله ای بود که مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل، در میزگرد تخصصی نقش فناوری های نوظهور انقلاب صنعتی چهارم بر مدیریت زنجیره و عملکرد سازمانی در صنعت معدنکاریبیان کرد.

25 شهریور 1401

از شرکت های فناورانه حمایت مادی و معنوی می گردد

رییس گروه ژئوماتیک ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی از حمایت های همه جانبه به استارتاپ ها خبرداد.

10 آذر 1400

جزئیات طرح های برگزیده در رویداد نانواستارت آپ

محمد باقری در گفتگو با خبرنگاران، در تشریح نمایشگاه رونمایی از محصولات توسعه داده شده در سومین برنامه نانواستارت آپ و نحوه حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از این محصولات گفت: در این رویداد از 18 طرح ارائه شده توسط استارت آپ های حوزه نانو رونمایی شد.

19 فروردین 1400

نخستین تصویر از سریال داستان لیزی منتشر شد؛ اقتباسی از کتاب استیون کینگ

اپل تی وی قصد دارد سریال داستان لیزی را بر اساس کتابی به همین نام نوشته استیون کینگ بسازد و حالا نخستین تصویر از آن را منتشر کرده است.

3 فروردین 1400

معاملات الگوریتمی در بورس چرا ممنوع شد؟

معاملات الگوریتمی در بورس اگرچه ممنوع شده، اما از همان زمان انتشار خبر همه دست به کار شده اند تا با جستجو در گوگل بفهمند الگوریتم چیست و معاملات الگوریتمی چطوری و توسط چه کسانی رقم می خورده است. این دسته معاملات تقریبا از دو سال پیش سروکله شان در بورس...

14 آبان 1399

هوش مصنوعی، افق پیش روی کشورهای منطقه

هوش مصنوعی تحولی بزرگ درعرصه فناوریهای نوین و افق جدیدی پیش روی تمدن بشری محسوب می گردد که رقابت فشرده و پیچیده کشورهای مختلف دنیا از جمله کشورهای خاورمیانه را به دنبال داشته است.

12 تیر 1399

توییت ظریف پس از بازدید از کارخانه نوآوری آزادی

خبرنگاران آنلاین:وزیر امور خارجه کشورمان س از بازدید از کارخانه نوآوری آزادی در توییتی نوشت: تروریسم مالی ترامپ مانع از دست یابی کارآفرینان به رویاهایشان نمی گردد.

15 آذر 1398

اهدای عکس ماهواره ای تهران به رئیس سازمان فضایی، برگزاری بیش از 300 رویداد در هفته جهانی فضا

فضانورد روسیه ای عکس ماهواره ای از شهر تهران را که توسط ماهواره سنجش از دور قزاقستانی گرفته شده به رئیس سازمان فضایی ایران اهدا کرد.

19 آبان 1398

آژانسهای مسافرتی ایرانی تا چند سال دیگر مجبور به تغییر می شوند

سرعت رشد اپلیکیشن و یا سایت های سفر اگرچه در ایران کم است اما همین تکنولوژی باعث کاهش میزان مراجعه گردشگران به آژانس های گردشگری شده تا جایی که معلوم نیست این آژانس ها تا چند سال عمر دارند.

6 شهریور 1398

قدم هایی برای ایجاد تنوع در اکوسیستم استارتاپی

تهران- خبرنگاران- کارشناسان حوزه استارتاپ اعتقاد دارند برای تغییر در این اکوسیستم باید بر اساس نیازهای جامعه، استارتاپ راه انداخت و میزان ریسک استارتاپ ها را پایین آورد تا آن ها جرات سرمایه گذاری در بخش های مختلف را پیدا نمایند و این کاری است که تنها...

4 تیر 1398

ارزش گذای های غیر واقعی جان استارتاپ ها را گرفت

زیان ده هستند ... چون ایده خلاق و نویی ندارند برای رشد به تزریق منابع اقتصادی وابسته اند... ارزش گذاری های غیر واقعی سبب شده سرمایه گذاران ریسک پذیر هم به آن ها اعتماد ننمایند... در نهایت ادغام می شوند یا اعلام ورشکستگی می نمایند، این جملات خلاصه وضعیت اکوسیستم...

24 خرداد 1398