اطلاعی از انتخاب مجیدی نداشتیم، در امور تیم امید مداخله نمی کنیم

به گزارش گالری ابزار زیبا، کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در چارچوب اختیارات هر دو مجموعه از تیم ملی امید حمایت کرده تا این تیم بتواند به آرزوی دیرینه جامعه ورزش، یعنی صعود به بازی های المپیک دست یابد.

اطلاعی از انتخاب مجیدی نداشتیم، در امور تیم امید مداخله نمی کنیم

وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک با فدراسیون فوتبال در تعامل مثبت و سازنده قراردارد اما سیاست قطعی کمیته ملی المپیک عدم مداخله در فرایند انتخاب سرمربی، کادر فنی و سرپرستان می باشد و با علم بر اینکه فدراسیون های ملی کشور متولی و مسئول کلیه امور رشته خود می باشند فقط و فقط به حمایت و پشتیبانی همه جانبه می پردازد لذا در بحث انتخاب سرمربی تیم امید نه تنها مداخله ای بلکه اطلاع هم نداشتیم.

سعیدی در ادامه گفت: طبق پیگیری ها و جلساتی که با مسئولان فدراسیون فوتبال داشته ایم کاملا واقفیم که آنها پیگیر امور تیم ملی امید هستند و اگر مشکلاتی هم وجود دارد با همت آقای تاج و همکارانشان بزودی رفع خواهد شد. امیدواریم تیم ملی فوتبال امید در شرایطی مناسب و با حمایت همه جانبه بتواند دیدارهای تدارکاتی و کسب سهمیه را پشت سر بگذارد و با صعود خود به بازی های المپیک توکیو2029 انتظار چندین ساله جامعه ورزش کشور ر ا برآورده سازد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اطلاعی از انتخاب مجیدی نداشتیم، در امور تیم امید مداخله نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعی از انتخاب مجیدی نداشتیم، در امور تیم امید مداخله نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید