درخواست کاشانی در خصوص لایحه مالیات از خانه های خالی ، مبادا با یک محاسبه اشتباه مبلغ مازاد از مردم دریافت گردد

به گزارش گالری ابزار زیبا، یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به لایحه مجلس مبنی بر اخذ مالیات از خانه های خالی گفت: مسئولان در این راستا با یک محاسبه اشتباه مبلغ مازاد از مردم با عنوان مالیات دریافت نکنند.

درخواست کاشانی در خصوص لایحه مالیات از خانه های خالی ، مبادا با یک محاسبه اشتباه مبلغ مازاد از مردم دریافت گردد

به گزارش گالری ابزار زیبا، حبیب کاشانی در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای ششم تهران در قالب تذکری در مورد لایحه مجلس درباره مدیریت خانه های خالی در مرکز گفت: این لایحه با هدف حل مسائل اجاره خانه و نیز جمع آوری مالیات از خانه های خالی، اقدامی ارزنده بود؛ اما باید مرجع این اقدام وزارت شهرسازی باشد که نیرویی ندارد و امکان ارزیابی و سنجش درستی اجرای آن در مقطع کارشناسی وجود ندارد. در مجال این جلسه نمی گنجد اما عایدی حاصل از این طرح بسیار خوب بوده است که به گفته مسئول مربوطه مبلغی بالغ بر 1400 میلیارد تومان از 63 هزار خانه خالی بوده است.

او اضافه نمود: در آنالیز تنها یک مورد، تعیین شد مواردی که در مستندات ثبت شده با واقعیت اختلاف بسیاری دارد، اگر این 1400 میلیارد به این شکل جمع آوری می گردد نه اینکه شبهه ناک باشد، بلکه حرام در حرام است، لذا با توجه به با این آمار و اطلاعات غلط و دروغ درخواست اکید ما این است که کسانی که مسئولیت این کار را بر عهده دارند به علت حساسیت آن، دقت و توجه لازم را در این مورد داشته باشند، مردم شرایط معیشتی خاص خود را دارند، کمی با آرامش و دقت اعداد را بسنجیم و در شرایطی که مردم گرفتارند، با یک اشتباه و نامه غلط، فکر مردم را مغشوش نکرده و مشکل مضاعف برای آن ها ایجاد نکنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "درخواست کاشانی در خصوص لایحه مالیات از خانه های خالی ، مبادا با یک محاسبه اشتباه مبلغ مازاد از مردم دریافت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کاشانی در خصوص لایحه مالیات از خانه های خالی ، مبادا با یک محاسبه اشتباه مبلغ مازاد از مردم دریافت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید