رشد بی رویه عرضه دخانیات در کاشان نگران کننده است

به گزارش گالری ابزار زیبا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان از رشد بی رویه مراکز عرضه و فروش سیگار، توتون و تنباکو و ادوات قلیان در کاشان ابراز نگرانی کرد.

رشد بی رویه عرضه دخانیات در کاشان نگران کننده است

به گزارش گالری ابزار زیبا، عباسعلی قپانی پور، عصر روز گذشته (سه شنبه) در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کاشان، اظهار کرد: دستگاه های مربوط به ویژه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، اداره صمت و اتاق اصناف باید بر اساس برنامه مدون هرچه سریع تر به این موضوع رسیدگی کنند.

وی شرح داد: با توجه به گزارش های رسیده، عرضه و فروش داروهای غیرمجاز در عطاری های شهرستان کاشان گسترش یافته است و دستگاه های متولی باید نظارت جدی داشته و با متخلفان برابر قانون برخورد کنند.

جانشین کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کاشان، اضافه کرد: پلاک کوبی 5 هزار و 500 دام سبک و سنگین تاکنون انجام شده است و دامداران این منطقه در راستای هویت گذاری و سرشماری دام ها باید همکاری لازم را با مسئولان مربوط داشته باشند.

قپانی پور گفت: با توجه به ابلاغ آیین نامه فرایند استخراج رمز ارزها مصوب هیات وزیران در تاریخ 13 مرداد سال جاری، متقاضیان باید جهت قانونی کسب مجوز از وزارت صمت را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رشد بی رویه عرضه دخانیات در کاشان نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد بی رویه عرضه دخانیات در کاشان نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید