رنگرز: افراد دیگر در کشتی نوشهر برای تجلیل از من محق ترند، تیم ملی برای جام جهانی 2 مرحله اردو خواهد داشت

به گزارش گالری ابزار زیبا، مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: با وجود سختی هایی که تامین هزینه های ارزی و ریالی این رقابت ها دارد، سعی می کنیم جام جهانی به بهترین شکل ممکن برگزار گردد.

رنگرز: افراد دیگر در کشتی نوشهر برای تجلیل از من محق ترند، تیم ملی برای جام جهانی 2 مرحله اردو خواهد داشت

حسن رنگرز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی گالری ابزار زیبا در مورد هزینه های برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سالن 12 هزار نفری آزادی گفت: برگزاری مسابقات جام جهانی در سالن 12 هزار نفری آزادی یکی از مطالبات جامعه کشتی است تا مردم از نزدیک شاهد رقابت و دلاوری قهرمانان کشورمان با حریفان خارجی باشند. برگزاری رقابتی در سطح جام جهانی یک فرصت برای کشتی ما است به همین دلیل با وجود سختی هایی که تامین هزینه های ارزی و ریالی این رقابت ها دارد، سعی می کنیم رقابت ها به بهترین شکل ممکن برگزار گردد و در مورد هزینه های میزبانی از جام جهانی در سالن 12 هزار نفری، مساعدت لازم با فدراسیون کشتی به عمل آید.

وی در مورد اینکه آیا هر 7 تیم خارجی اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی، برای شرکت در جام جهانی به ایران خواهند آمد، تاکید نمود: تا این زمان از سوی هیچ تیمی صحبتی درخصوص عدم حضور مطرح نبوده است. من فکر می کنم شاهد رقابت های جذابی به میزبانی کشورمان باشیم. تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز با پیشنهاد محمد بنا دو اردوی 10 روزه برای شرکت در این رقابت ها خواهد داشت که مقدمات آن فراهم شده است.

رنگرز در مورد محل برگزاری این اردوها گفت: با توجه به اینکه سالن شماره یک ما در دست تعمیر و بازسازی است، احتمالا اردوی تیم ملی فرنگی برای جام جهانی در سالن شماره دو برگزار می گردد.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین از عدم حضورش در نوشهر برای شرکت در مراسم تجلیل سازمان لیگ در هفته سوم لیگ فرنگی اطلاع داد و توضیح داد: ضمن تشکر از سیاست های سازمان لیگ در راستای تجلیل از افتخارات کشتی کشور، خواهشم از آنها این بود از عزیزانی که در کشتی مازندران و نوشهر در مورد تجلیل محق تر هستند، قدردانی نمایند. به همین دلیل من امروز (چهارشنبه) برای نظارت بر مسابقات لیگ، راهی قم خواهم شد.

به گزارش گالری ابزار زیبا، رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی طی روزهای 7 و 8 آذر ماه با حضور 8 تیم ایران، روسیه، گرجستان، ازبکستان، قزاقستان، مجارستان، ژاپن و کوبا در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رنگرز: افراد دیگر در کشتی نوشهر برای تجلیل از من محق ترند، تیم ملی برای جام جهانی 2 مرحله اردو خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: افراد دیگر در کشتی نوشهر برای تجلیل از من محق ترند، تیم ملی برای جام جهانی 2 مرحله اردو خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید