مهاجری سرمربی جدید نساجی

به گزارش گالری ابزار زیبا، سمیرا شیرمردی، فصل هجدهم برای نساجی با مسائل زیادی به خاتمه رسید که مهمترین آن اختلاف نظرهای مالکان باشگاه بود. در یک طرف فرهاد صنیعی فر با مالکی 60 درصد سهام باشگاه قرار داشت و در طرف دیگر رضا حدادیان با 40 درصد دیگر. با این شرایط، تصمیم گیری در باشگاه به سختی انجام می شد. ظاهرا یکی از مالکان فقط هزینه می کرد و مالک دیگر تصمیم گیری های اصلی را انجام می داد. همین مساله هم اختلاف در بین مالکان باشگاه را به وجود آورد و به اوج رساند. این اختلافات، مسائل زیادی در تیم به وجود آورد. چراکه مالک مورد نظر که هزینه می کرد، تصمیم گرفت دیگر پولی به تیم ندهد و به این صورت مسائل مالی هم به نساجی اضافه شد.

مهاجری سرمربی جدید نساجی

همین مسائل باعث شد جواد نکونام از سرمربیگری نساجی مازندران کنار برود. سرمربی جوانی که خودش تیم را به لیگ برتر آورده بود. با این مسائل، استاندار مازندران وارد عمل شد و از مالکان باشگاه خواست به اختلافات انتها بدهند و به فکر تیم باشند. در آنجا همه چیز خوب پیش رفت اما اختلاف ها ادامه داشت. با این وجود، مجید جلالی هدایت نساجی را به عهده گرفت و جانشین نکونام شد. تصور می شد با حضور جلالی شرایط خوب پیش می رود اما اینطور نشد تا او هم با دلخوری نساجی را ترک کند.

لیگ هجدهم با همه مسائلش و با رتبه دهم لیگ برتر برای نساجی به انتها رسید اما این تیم همچنان درگیر یک سری مسائل است. مسائلی مثل نداشتن مدیرعامل و سرمربی تیم و البته بلاتکلیفی بازیکنان. این مسائل نگرانی های زیادی برای هواداران پرشمار نساجی به وجود آورد تا بار دیگر استاندار مازندران وارد عمل شود و از مالکان بخواهد کار را زودتر شروع کنند و به فکر تیم باشند. جلسه بدون نتیجه به انتها رسید اما بعد از آن گفته می شد رضا حدادیان مالک 40 درصد سهام باشگاه که فکر می کند مسائل حل نمی شود، به دنبال واگذاری سهمش است. او ظاهرا جلساتی هم با چند خریدار داشته اما هنوز نهایی نشده. هر چند که خبرهای مثبتی در این باره به گوش می رسد اما صنیعی فر بدون توجه به این مساله به دنبال انتخاب سرمربی جدید است.

صنیعی فر با گزینه های سرمربیگری زیادی مذاکره کرده و خیلی زود هم با یکی از آنها به توافق رسید. گفته می شود باشگاه نساجی مازندران به زودی نام رضا مهاجری را به عنوان سرمربی تیم رسما معرفی خواهد کرد تا تیم زودتر کارش را شروع کند. مهاجری هم لیست بازیکنان موردنیازش را در اختیار باشگاه قرار داده تا فرصت برای شروع کار، از دست نرود. صنیعی فر هم پیش از اینکه دیر شود، ظاهرا قرار است با بازیکنانی که قرار است بمانند مذاکره کند تا قرارداد آنها تمدید شود. در این رابطه حتی خبر می رسد قرار است 10 درصد دیگر از مطالبات بازیکنانی که قرار است بمانند را پرداخت کند تا مسئله ای برای تمدید قرارداد نداشته باشند.

اگرچه صنیعی فر تلاش می کند زمان را از دست ندهد اما نکته جالب این است که همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که نه مالک 40 درصد دیگر سهام باشگاه معین شده و نه مدیرعامل باشگاه. باید دید زمانی که سهم رضا حدادیان واگذار می شود و مالک جدید انتخاب خواهد شد، چه اتفاقاتی می افتد. آیا او موافق حضور رضا مهاجری و روش کار صنیعی فر است یا اینکه مسائل جدیدی برای نساج ها در راه خواهد بود.

9

منبع: ایران ورزشی

به "مهاجری سرمربی جدید نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری سرمربی جدید نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید