سریال و پخش خانگی

ورک استیشن (Workstation) چیست و چرا یک متخصص به آن احتیاج دارد؟

اگر شما هم احتیاج به استفاده از نرم افزارهای سنگین در رایانه خود دارید، باید با مفهوم ورک استیشن (ایستگاه کاری) آشنا باشید تا بتوانید با توجه به احتیاجهای خود بهینه ترین استفاده را از کامپیوتر داشته باشید.

6 فروردین 1403

اگر سال کبیسه نداشتیم، چه می شد؟، فیلم

سال 2024 میلادی سال کبیسه است. هر چهار سال، یک روز اضافی به تقویم میلادی اضافه و موجب می شود ماه فوریه 29 روزه باشد.

16 اسفند 1402

هنر ذخیره کردن: وقتی ذخیره کردن بازی چیزی فراتر از چک پوینت و ذخیره اتوماتیک است

در سال هایی که صنعت بازی در حال شکل گیری بود، همچنان که دستگاه های آرکید جای خود را به کنسول های خانگی دادند، داستان ها نقش پررنگ تری در بازی ها پیدا کردند و بدین ترتیب بازی ها طولانی تر شدند. این دو عامل، یعنی اضافه شدن خط داستانی و طولانی تر شدن بازی ها،...

12 خرداد 1402

تصویر الناز ملک با پوشش و نقش متفاوت ، همه چیز درباره آیسان سریال سقوط

امیر دژاکام نویسنده و کارگردان تئاتر ضمن اشاره به برگزیده شدن نمایش آنا با بازی الناز ملک در جشنواره مونودرام کارتاچ تونس، از نبود شرایط مناسب برای اجرای آثارش در داخل کشور گلایه کرد.

17 اردیبهشت 1402

سه بازی فرعی تازه در دنیای لیگ آو لجندز در راه هستند

بازی لیگ آو لجندز (League of Legends) هواداران بسیار زیادی در دنیای تفریح دارد. این بازی در سبک موبا (MOBA) بوده و عملکرد بسیار خوبی در این چند سال داشته است. مخصوصاً اینکه لیگ آو لجندز یک عنوان رایگان بوده و همین باعث شده تا افراد زیادی به آن دسترسی داشته باشند.

7 اسفند 1401

کوله گردی در اسپانیا ، راهنمای کامل یک سفر مقرون به صرفه به اسپانیا

اسپانیا به عنوان کشوری که هیچ گاه نمی خوابد شناخته می گردد. وقتی به سفری که قبلا به اسپانیا داشته اید فکر می کنید، تاپاهای خوش طعمی که بعد از ظهر ها می خوردید و اسپرسو های خوش مزه ای که اول شب مزه مزه می کردید و سپس ضیافت شامی که برای هنگام شب در انتظارتان...

7 بهمن 1401

فیلم غم انگیزی که جاذبه گردشگری شد

فیلم بنشی های اینیشرین ساخته مارتین مک دونا با وجود این که داستانی غم انگیز شامل خشونت، مثله کردن و ناامیدی دارد، اما نقش فوق العاده ای به عنوان یک تبلیغ جهانی برای بازدید گردشگران از کشور ایرلند داشته است.

3 بهمن 1401

بازگشت جواد انصافی به تلویزیون با خانه آبنباتی

جواد انصافی این روزها مثل خیلی از پیشکسوتان خاطرانگیز، کم پیدا شده اما دوباره جلوی دوربین خانه آبنباتی شبکه کودک قرار گرفته است.

13 دی 1401

افشاگری عجیب جنیفر آنیستون درباره مسائل ناباروری اش

یک منبع نزدیک به برد پیت درباره احساس وی نسبت به سخنان بی پرده همسر سابقش گفت: برد به تصمیم جنیفر مبنی بر صراحت درباره صحبت کردن پیرامون مبارزه اش با ناباروری احترام می گذارد. این دو نفر فراز و نشیب های خود را داشته اند و امروز خیلی با هم دوست هستند....

23 آبان 1401

قابلیت تازه آیفون که اندرویدی ها هم طرفدارش شدند، عکس

زومیت نوشت: اپلیکیشن DynamicSpot که داینامیک آیلند آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را به دستگاه های اندرویدی اضافه می نماید در مدت زمانی کوتاه با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.

12 مهر 1401

فیلمنامه نویسان شیرازی به چالش دعوت شدند

مدیر انجمن سینمای جوان فارس گفت: کارگاه کاربردی بررسی فیلمنامه های نوشته شده از طریق هنرمندان و فیلمسازان استان با عنوان چالش فیلمنامه در شیراز به صورت هفتگی برگزار می شود.

22 مرداد 1401

برنامه ریزی برای اجرای عملیات نجات بخشی مدرسه قصه های مجید

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، برنامه ریزی برای اجرای عملیات نجات بخشی مدرسه قصه های مجید صورت می گیرد.

5 مرداد 1401

پخش سه سریال نو از رادیو نمایش

تهران (پانا) - از روز شنبه نهم بهمن ماه،پخش سه سریال تازه از شبکه رادیویی نمایش شروع می گردد.

21 فروردین 1401

پرستو صالحی هم خودش را در ترکیه گم کرد ، ترکیه مرکز ابتذال !

پرستو صالحی بعد از مهاجرت به ترکیه عکس و فیلم های بسیاری از خود به اشتراک میگذارد که در ادامه عکس سیگار کشیدن او را میبینید .

8 اسفند 1400

نقد سریال بازی مرکب؛ سرگرم کننده و تماشایی

بعد از پلتفرم (گالدر گازتلو اوروتیا - 2019) و انگل (بونگ جون هو - 2019)، بازی مرکب سومین اثر مهم دو سه سال اخیر دنیای سینما و تلویزیون است که اختلاف طبقاتی و بی عدالتی های اجتماعی را دستمایه­ داستان خود قرار می­ دهد. به نظر می ­آید دیگر باید این دستمایه را موج...

18 آبان 1400

واکنش مینا وحید به نقدها از سکانس بحث برانگیز افرا

مهر/ مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون از حضور در سریال افرا و شخصیت مهتاب که پیش از این در تلویزیون نبوده است سخن گفت.

15 مهر 1400

سونامی یخ، دیوار یخی باشکوهی را در طول خطوط ساحلی شهرهای کانادا ایجاد نموده است

دیوار یخی غول پیکری در ساحل دریاچه Bras dOr در منطقه Cape Breton در استان نوا اسکوشیا به وجود آمده است. شاید عجیب به نظر برسد اما تا به امروز اثری از Jon Snow یا اژدها در آن حوالی گزارش نشده است!

7 شهریور 1400

مرد آزاد از پس خاطره پردازی و محافظ برآمد (باکس آفیس هفته)

فیلم مرد آزاد (Free Guy) در آخر هفته ای که چندین فیلم نو روی پرده رفته، کماکان در صدر جدول باکس آفیس به جای مانده است.

4 شهریور 1400

ساخت دودکش از سر گرفته شد

تهران (پانا) - تصویربرداری سریال دودکش که از اواسط اردیبهشت ماه به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، چند روزی است، از سر گرفته شده است.

23 تیر 1400

حامد عنقا کافر می سازد، سریال تازه نمایش خانگی پس از آقازاده خبرنگاران

حامد عنقا نویسنده و تهیه کننده سریال آقازاده تصمیم دارد بزودی یک سریال دیگر در شبکه نمایش خانگی فراوری کند. بر اساس شنیده ها، این سریال کافر نام دارد و داستان آن در دهه پنجاه و روز های منتهی به پیروزی انقلاب می گذرد.

17 فروردین 1400
تعداد: (27)