هوش مصنوعی

اپل جایگاه اول بازار موبایل را از دست داد

سامسونگ به لطف گوشی های پرچمدار جدیدش توانست به طور موقتی جایگاه اول بازار موبایل را از اپل پس بگیرد.

13 فروردین 1403

وحشت در بارسلونا بعد از رویت لانه های مورچه دیوانه زرد، عکس

هجوم این گونه از مورچه به شهر بارسلونا، حقیقت دارد و از همین رو ترس و وحشت مرکز کاتالونیا را فرا گرفته است.

8 فروردین 1403

ورک استیشن (Workstation) چیست و چرا یک متخصص به آن احتیاج دارد؟

اگر شما هم احتیاج به استفاده از نرم افزارهای سنگین در رایانه خود دارید، باید با مفهوم ورک استیشن (ایستگاه کاری) آشنا باشید تا بتوانید با توجه به احتیاجهای خود بهینه ترین استفاده را از کامپیوتر داشته باشید.

6 فروردین 1403

بروزرسانی های مجذوب کننده نرم افزار رایگان تماس ویدئویی گوگل، عکس

زومیت نوشت: گوگل میت افکت های ویدیویی و دو ویژگی دیگر را در جدیدترین به روزرسانی دریافت کرد.

1 بهمن 1402

راهنمای خرید برترین هدست های لاجیتک؛ مدل های هیجان انگیز و کارآمد

بازی های ویدیویی به عنوان یکی از محبوب ترین تفریح های جهان، همیشه مورد توجه قرار گرفته اند. به همین علت، داشتن تجهیزات مناسب برای بازی کردن از جمله هدست های گیمینگ، بسیار مهم است. در این راستا، لاجیتک به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان هدست گیمینگ،...

28 دی 1402

این هوش مصنوعی می تواند دقیق تر و سریع تر سرطان را تشخیص دهد

دیجیاتو نوشت: این ابزار می تواند بسیار سریع تر و دقیق تر سلول های سرطانی را تشخیص دهد.

15 دی 1402

بادزهای نو شیائومی روی رقبا را کم می کند؟، عکس

در کنار سری تازه شیائومی ردمی نوت 13، این شرکت همچنین هدفون های مقرون به صرفه ردمی بادز 5 TWS خود را معرفی کرد که اکنون برخی از ویژگی های درجه یک پرچمدار را ارائه می دهد و این یک گام بزرگ نسبت به نسل قبل است.

1 مهر 1402

آخرین سلفی های روی زمین از نگاه هوش مصنوعی، عکس

تصاویر هولناکی از آنچه ممکن است آخرین سلفی های گرفته شده روی زمین به نظر برسد به وسیله یک فراوری کننده با هوش مصنوعی ساخته شده است.

11 تیر 1402

بتمن و سوپرمن اگر هندی بودند

با یاری هوش مصنوعی ابرقهرمان های دنیای دی سی کامیکز همانند بتمن و سوپرمن را به شکلی تازه تصویر نموده اند. بتمن و سوپرمن هندی.

3 تیر 1402

طراحی عجیب هدفون بیتس خبرساز شد

اپل از هدفون بی سیم بیتس استودیو بادز پلاس رونمایی کرد. هدفون تازه Beats طراحی زیبایی دارد و با تغییرات سخت افزاری قابل ملاحظه کیفیت صدای بسیار بهتری را ارائه می دهد.

29 اردیبهشت 1402

هوش مصنوعی روند ساخت ربات های انسان نما را تسریع می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، توسعه هوش مصنوعی مشاغل مرتبط با پشت میز نشینی را نیز تحت تأثیر قرار داده و در سال های آینده بسیاری از این مشاغل تحت کنترل ربات ها درمی آیند. این امر در ابتدا منجر به افزایش بزرگ بهره وری و در نهایت، به عقیده بسیاری،...

22 فروردین 1402

آیا با تب کردن زودتر از شر سرماخوردگی خلاص می شویم؟

بعضی پزشکان توصیه می نمایند بهتر است تب خفیف را به حال خود بگذاریم تا بدن با مقاومت طبیعی با بیماری مبارزه کند؛ در عین حال دسترسی به داروهای تب بر که بدون نسخه پزشک عرضه می شوند و مصرف خودسرانه آن ها نیز اختلالاتی را در سیستم ایمنی بدن ایجاد می نماید که...

13 فروردین 1402

ربات آیدا هنر را به خطر انداخته است؟ ، نمایشگاهی که با حاشیه هایی جدی همراه است

طی روزهای اخیر خبرهایی در مورد برگزاری نمایشگاه نقاشی منتشر شد که خالق آن رباتی موسوم به آیدا است. این ربات از زمستان سال گذشته در دست طراحی بود و اکنون و با گذشت چند ماه به سرعت در حال رشد است. اما به نظر می رسد جامعه هنری علاقه چندانی به این ربات ندارند.

29 آذر 1401

اقدام عجیب مجلس انگلیس و احضار روبات فلفلی ، آیا هوش مصنوعی آماده ادای شهادت است؟

مجلس انگلیس در یک اقدام عجیب تصمیم دارد از یک روبات برای ادای شهادت دعوت کند. این ماجرا در مطبوعات بریتانیا به شدت جنجالی شده است.

27 آذر 1401

عکس ، ساده ترین راه برای تغییر قیافه، چهره آرزوهایتان را بسازید

ایسنا نوشت: آیا تا به امروز به این فکر نموده اید که اگر در عصر وایکینگ ها زندگی می کردید، چه ظاهری داشتید؟ ماشین زمان هوش مصنوعی(AI Time Machine) عکس های شما را به تصاویر تاریخی تبدیل می نماید.

28 آبان 1401

ایرانسل با 5G در صنعت به رویداد معدنکاری دیجیتال آمد

کار در معدنِ دیجیتال سخت نیست! این، جمله ای بود که مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل، در میزگرد تخصصی نقش فناوری های نوظهور انقلاب صنعتی چهارم بر مدیریت زنجیره و عملکرد سازمانی در صنعت معدنکاریبیان کرد.

25 شهریور 1401

صادق زاده سرپرست تازه مرکز تهران هوشمند شد

در مراسمی که دیروز، 27 فروردین با حضور سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران در مرکز تهران هوشمند برگزار گردید، ایمان صادق زاده به عنوان سرپرست نو این مرکز معارفه شد و ماموریت خود را شروع کرد.

19 خرداد 1401

سند الزامات حاکمیتی فناوری هوش مصنوعی در راستای توسعه کسب و کارها و اشتغالزایی است

معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی از توسعه کسب وکارها و فرصت برای اشتغال سرمایه انسانی با تدوین سند الزامات حاکمیتی فناوری هوش مصنوعی اطلاع داد.

18 دی 1400

سونی جدیدترین گوشی های پرچمدار خود را معرفی کرد

سونی به تازگی رویداد Xperia خود را برگزار کرده و سه گوشی جدید که دو مورد از آنها، جدیدترین پرچمداران این شرکت یعنی Xperia 1 III و Xperia 5 III بودند، معرفی کرده است. همچون گذشته، هدف ثانویه این رویداد جلب نظر کاربرانی است که به دنبال گوشی های جمع و جورتر هستند، اما...

18 اردیبهشت 1400

معاملات الگوریتمی در بورس چرا ممنوع شد؟

معاملات الگوریتمی در بورس اگرچه ممنوع شده، اما از همان زمان انتشار خبر همه دست به کار شده اند تا با جستجو در گوگل بفهمند الگوریتم چیست و معاملات الگوریتمی چطوری و توسط چه کسانی رقم می خورده است. این دسته معاملات تقریبا از دو سال پیش سروکله شان در بورس...

14 آبان 1399
تعداد: (28)